Kai, Kyungsoo'nun odasından çıkmış hızla ilerlerken kendisine doğru gelen Lay ve Chanyeol'ü gördü.
" Döndünüz mü? "
" Evet Kai de, sen neden pijamalarlasın. "
" Uzun hikaye Chanyeol boşver. "
" Tamam. Biz şimdi Suho'nun odasına gidip olanları ona anlatmamız gerek. "
" Tamam bende gidip giyineyim. "
" İyi olur. " deyip sırıttı Chanyeol.
Suho'nun kapısını tıklattıktan sonra Lay ve Chanyeol içeri girdi. Suho ve Luhan onları bekliyordu.
" Gelin bakalım çocuklar bizde sizi bekliyorduk. "
" Olabildiğince hızlı bir şekilde gidip geldik Suho. "
" Size güveniyordum zaten. Ee anlatın bakalım ne oldu. " Lay söze girdi.
" Tao sol ne peri diyarından çekilmeye ne de Kris'i bırakmaya niyetli değil Suho. Bize elinizden geleni ardınıza koymayın dedi özetle. "
" Demek savaş istiyor. " dedi Luhan hiddetlenerek.
" Ayrıca Kyungsoo'ya selamımı iletin dedi ne kastetti anlayamadık. "
" Burda olduğunu anlamış demek. "
" Evet. Biliyordu. "
" Kyungsoo'dan şüphe mi duyuyorsun Suho? "
" Bir şeyleri eksik anlattığını düşünüyorum diyelim Luhan. "
" Anladım. "
" Çocuklar siz gidip bir şeyler yiyin hem de biraz dinlenin bir saat sonra hepinizi burda bekliyor olacağım. "
" Peki Suho. " deyip çıktılar.
Dışarı çıkar çıkmaz Baekhyun'la karşılaşınca irkildi Chanyeol.
" Ödümü patlattın Baek. "
" Adamın aklını böyle alırım işte Channiee.. "
" Aslında sizin geldiğinizi öğrendim ve Lay hazır buradayken onu bulmaya geldim. "
" Ne oldu Baekhyun? Kötü mü hissediyorsun? "
" Hayır hayır ben gayet iyiyim. Kyungsoo çok hastaydı senden ona bakmanı rica edecektim. "
" Tabi olur. Gidelim. Neyi var? "
" Üşütmüş. Aşırı derecede ateşi vardı ama şuan daha iyi. "
Kapının önüne geldiklerinde birkaç kez tıklattı Baekhyun. Kapı açıldığında Kyungsoo hala solgun görünüyordu.
" Kyungsoo hala solgun görünüyorsun bir şey yedin m? "
"Hayır Baek. Yerimden kalkacak halim bile yoktu. "
" Öyle olmaz ama. " dedi Lay. Elini Kyungsoo'nun alnına uzattı.
" Baekhyun hasta olduğunu söyledi. Neyse ki ateşin düşmüş. "
" Evet. Üşüttüm de biraz. "
" Lay baksana ona bu karışımdan verdik. "
" İyi yapmışsınız Baekhyun. Bu ona iyi gelir. Yemeğini yedikten sonra beş altı damla bir bardak suya damlatıp tekrar iç bir şeyin kalmayacaktır. Haa.. Birde biraz meyve yersen iyi gelir. "
" Teşekkür ederim. "
" Biz şimdi gidelim. Dinlenmemiz gerek biraz. Sana geçmiş olsun Kyungsoo. " dedi Chanyeol ve hep beraber odadan çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Fairy // KaiSoo
FanfictionAşk mı? Mümkün mü? Kyungsoo tercihini aşktan mı yoksa ailem dediği kişiyi kurtarmaktan yana mı yapacaktı? Peki ya Kai, onu affedebilecek miydi?