3.BÖLÜM

121 4 0
                                    


Kyungsoo yatağında döndüğünde yüzüne vuran güneşle zaten kapalı olan gözlerini daha da sıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kyungsoo yatağında döndüğünde yüzüne vuran güneşle zaten kapalı olan gözlerini daha da sıktı. Geceden beri düşünmekten doğru düzgün uyuyamamıştı. En çok aklına takılan şeyse bir erkek periyi nasıl kendine aşık edeceğiydi. 

Düşünerek bir çözüme varamayacağını anlayınca yataktan kalktı. Gözünü devasa penceresinden salınan beyaz tüle dikti ve yatağından kalkıp pencereye doğru yürüdü. Pencerenin önüne geldiğinden dışarıdan esen temiz hava ve çiçek kokularını içine çekti, farkında olmadan mırıldandı. "Demek çiçeklere hayat verebiliyor." Sonrasında kendine sinirlenip " Ne diyorsun sen Kyungsoo " deyip üzerini değiştirdi. 

Odasından çıkıp Kris'in odasında doğru yürürken koca bir koridor geçmek zorunda kaldı stres ve heyecandan dizleri titriyordu. " Hadi ama bu koridor her zaman bu kadar uzun muydu? " 

Kapıyı tıklayıp  Kris'in gelmesini söyleyen sesini duyunca içeri girdi. Kyungsoo içeri girer girmez gördüğü şey masada oturan Kris ve onun tepesinde dikilen Tao. Sinirden yüzünde oluşan sıcaklığı hissedebiliyordu. 

" Heeeyyyy!! Sen nasıl olurda bu kadar rahat Kris'in odasına girebiliyorsun." 

" Yavaş ol Kyungsoo! İnan o kadar sabırlı değilim beni Kris'le karıştırma. Karşında karanlık diyar hakimi var ve konuşmalarına dikkat et." diye söylendi Tao. 

Kyungsoo bakışlarını Kris'e çevirdi. Kris araya girdi " Sorun yok Kyungsoo. "

" Öğrendiğime göre henüz bir cevap vermemişsin, merakla cevabını bekliyorum. "

" Yapmak istemiyorsan kendini zorlama lütfen Kyungsoo. " dedi yüzündeki endişe ile Kris. 

" Yapmazsa sonuçlarının ne olacağını biliyorsun değil mi Kris? " diye söylendi Tao. 

" Onu hiç birşey için zorlamayacağım. " diye bağırdı Kris. 

" Yapacağım. "

"Neee... ?" 

Kris ve Tao yüzlerindeki şok olmuş ifade ile Kyungsoo'ya baktılar. 

" Evet duydunuz bunu yapacağım. İstediğiniz gibi oraya gideceğim ve Kai'yi kendime aşık edip lotus çiçeğinin yerini öğreneceğim. Ve sen Tao bunun karşılığında Kris'e istediğini vereceksin yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim. "

Tao memnun ve küçümseyici bir kahkaha attı. " Elbette Kyungsoo elbette ona istediğini vereceğim. " Bu sırada Kris Tao'ya iğreti bir hisle bakmaya devam ediyordu. 

" Sakın hata yapayım deme Kyungsoo, yada oraya gidip farklı oyunlar çevirmeyi düşünme. Eğer böyle bir şey yapmayı aklından bile geçirirsen orta peri diyarını hakimiyetime katarım ve çok sevdiğin biricik Kris'in yaşamına son veririm. İnan bana bunu engelleyecek güç sende yok. " diye devam etti Tao. 

Black Fairy // KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin