18.BÖLÜM ( final)

125 4 0
                                    

On gün sonra...

Kris perilere olan ihanetinden dolayı cezalandırılıp sürgün edilmişti. Orta diyar ise siyah dumandan ve gölge askerden temizlenmiş, hakimiyeti ise öncelikli olarak Kyungsoo'ya eğer o istemezse Lay'e teklif edilmişti. 

***

Suho'nun kapısı tıklandığında masasında oturmuş planlamalar yapmakla meşguldü. Yeni görevleri ve gönderilecek perileri tayin etmesi gerekiyordu. 

" Geeelll.. " diye seslendiğinde Kyungsoo içeri girdi. 

" Beni çağırtmışsın Suho.. " 

" Evet Kyungsoo. Gel lütfen, gel de otur. "  Kyungsoo oturduktan sonra Suho devam etti. 

" Bir karara varabildin mi? "

" Kararım sadece bir şeye bağlı Suho. "

" Kai'ye mi? "

" Evet. Eğer kalmamı isterse senin de müsaadenle burada yaşamak istiyorum. Ama eğer istemezse eğer düzelemeyecekse bana karşı o zaman giderim. Ama her iki durumda da hakimiyetin Lay'e verilmesini istiyorum. "

" Benim için burada kalman sorun olmaz hatta memnun olurum Kyungsoo. Ama hakimiyet konusunda emin misin? "

" Evet Suho eminim. " 

" Peki. " 

 " Şimdi müsaadenle çıkayım ben. Nasıl olacak bilmiyorum ama Kai ile konuşmam gerek. "

" Bol şans. " deyip gülümsedi Suho. 

" Baek.. Ödümü patlattın. "

" Ne dedi sana Suho? "

" Karar verip vermediğimi sordu. " 

" Gitmeyeceksin değil mi? "

" Bilmiyorum Baekhyun. Kai beni görmek bile istemiyorken burda kalmak ne kadar mantıklı. "

" Ama birbirinizi seviyorsunuz. " 

" Sevmek her koşulda yetmiyordur belki de Baekhyun. "

" Denemedin ki hiç. "

" Neyi ? "

" Kai ile konuşmayı. "

" Artık her şeyi biliyor ama yine de yüzüme bile bakmıyor. "

 " Yine de onunla konuşmayı denemeni öneririm Kyungsoo. "

" Bilmiyorum Baekhyun bilmiyorum. " deyip devam etti Kyungsoo. 

" Sen odana gelmiyor musun? " 

" Iıhhh.. Şey. Ben Chanyeol'a bakacağım. Sanırım Sehun'un yanındaydı. "

 " Peki, akşam yemeğinde görüşürüz o zaman. "

" Görüşürüz Kyungsoo. "

Baekhyun adımlarını hızlandırıp Sehun'un odasının önüne gelip içeri girdi. 

" Heeyyy... Hyung noluyor. Kapıyı tıklatsaydın. " dediğinde Sehun, Luhan'da şaşkınlıkla Baekhyun'a bakıyordu. 

" Afedersin Luhan. Sehun bir şey yap artık. "

" Ne hakkında. Ne yapmalıyım. " 

" Biliyorsun Sehun. Kyungsoo gidiyor ve hala birbirleriyle konuşmadılar. "

" O kadar inat etmeselerdi o zaman Baek. "

" Bunu sen mi söylüyorsun. Yıllarca Luhan ile konuşmayan sen değil miydin? "

Black Fairy // KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin