-20-

1K 99 18
                                    


Part 2

Frigga şifacıyla birlikte oğlunun odasına girer. Loki annesinin isteğiyle okuluna gitmiştir.

Şifacılar Thorun soğuk algınlığı olduğunu, verdikleri ilaçlarla birkaç güne iyileşeceğini söylemiş ve gitmişlerdir. Frigga elinden geldiğince oğlunun yanında duruyor, kısa süre sonra saray işleri için gitmek zorunda kalıyordur. Loki saraya gelir gelmez kardeşinin odasına gider.

Hizmetli: kardeşin nezle olmuş ama merak etme verilen ilaçlar sayesinde birkaç güne iyileşir. Tam iyileşene kadar da fazla yaklaşma yoksa sende hastalanırsın. Tamam mı?

Loki:Yani yarın okula gidemeyecekmi?

Hizmetli: Hayır, dinlenmesi gerekiyor. 

Loki başını salladığında hizmetli odadan çıkar. Loki Thor'un yanına oturur ve yanağını öper. Thor tek eliyle Loki'yi itmeye çalışırken konuşur.

Thor: Yapma. Emily'i duydun, hasta olursun.

Loki: Bende onun için yapıyorum zaten.

Thor: Emily için mi?

Loki: Hayır aptal. Eğer hasta olursam yarın ki dövüş dersinden kurtulurum. Sonrada yarım kalan kitabımı rahatça bitirebilirim.

Thoru tekrar öper.

Loki: Şimdi tek gereken şey yatıp hastalanmayı beklemek.

Loki gün boyu ateşlenmeyi bekler ama bir türlü hastalanmadığı gibi gittiği derste başarısızlığından dolayı azar yer. Thor iyileştiğini Lokiye söylemek için gider.

Thor: Artık oyun oynayabiliriz Loki. Ben iyiyim.

Loki: 

Thor: Neden benimle konuşmuyorsun?

Loki:

Thor: Loki. Loki. Loki...

Loki:Sana küstüm. Hastalığını neden benimle paylaşmadın!?

İncorrect- Loki kisa hikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin