'Sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin.
Kocaman denizlerde ender bir balık gibisin.
Bir ısıtır, bir üşütür, bir ağlatır, bir güldürürsün.
Sen hem bir hastalık, hem sağlık gibisin...Berna'nın uyanması ve durumunun iyi olması üzerine polisler ifadesini almak üzere götürmüştü. Herne kadar itiraz edip, avukat istese de durum değişmeyecek, cezasını çekecekti.
Karahan'ların evinde ise dirlik ve düzen bozulmuştu. Nergis Hanım ve Funda Hanım kızlarının müsibeti yüzünden hergün kavga ediyorlardı. Bu duruma artık baş gelemeyen Dilrûba Hanım ayrı evlere çıkmalarını istemişti. Böylesi herkes için daha iyi olmuş, birbirlerinin yüzünü görmek zorunda kalmamışlardı.
Birkaç Ay Sonra...
"Neredeymiş bakalım doğum günü kızı?"
Minik Defne babasını görünce heyecanla el çırpmış, ona doğru yavaş yavaş yürümeye başlamıştı.
Kızının yürümesine sevinsede şuan hiç sırası değildi. Bir an önce hazırlanmaları gerekti.
"Annecim nereye gidiyorsun üzerini giydireceğim! Gel buraya!"
"Nasıl gidiyor hazırlıklar güzelim?"
"Ufak tefek şeyler dışında hazır herşey canım! Birde Defne Hanım rahat dursa üzerini giydireceğim de!"
"Defne'yle ben ilgileneyim istersen. Sen hazırlıklarla ilgilen olur mu?"
"Çok iyi olur! Bak elbisesi orda! Tokası ve ayakkabıları da orada!" diyip işaret ederek göstermişti genç adama. Ardından ikisinin yanaklarına öpücük kondurup, aşağı indi.
Defne'nin Elbisesi...
Bu kızının ilk doğum günüydü. Büyük bir parti hazırlığı yapıyorlar ve herşeyi özenle seçip, bütün tanıdıklarını çağırmışlardı.Bahçeye ulaştığında hemen hemen herşeyin hazır olduğunu görmüştü. Etraf rengarenk, tam Defne'nin ilgisini çekecek şekilde görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O G E C E 🌒
RomanceTek gece de mi? Tek gece de mi olmuştu bu? "Ya birşey söylesene!" "Ne diyeceğimi bilemiyorum." O gecenin ardından yaklaşık 2 ay geçmişti. Baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetiyle hastanede , kendisi gibi doktor olan bir arkadaşına göründü. Doktor...