Bölüm 1*

32.8K 898 701
                                    


Merhabalar.

Bölümlerin okuma saatleri minimum 1 saattir ve ilerleyen bölümlerde daha fazla artacaktır o yüzden olaylar size hızlı gelişiyormuş gibi gelebilir. Bu konuda anlayış sağlayabilirseniz memnun olurum. 

TEK EŞLİLİK KAVRAMI BU HİKAYEDE GEÇERLİ DEĞİLDİR. ÖZELLİKLE ANA KARAKTERİMİZ OLAN 'LEXİ' HARİCİ HİÇ BİR KARAKTER BAŞROL DEĞİLDİR. LÜTFEN BUNUN BİLİNCİNDE OLUNUZ VE TEKRAR HATIRLATIYORUM Kİ;

SIRADAN İNSANLARI -SAFKANLARI- KONU ALMIYORUM! FAZLACA AÇIK, CİNSEL İÇERİĞİN ÇOK OLDUĞU HATTA KIZIN NEREDEYSE KABA TABİR İLE SEKS MANYAĞI OLDUĞU BİR HİKAYEYİ KONU ALIYORUM. BUNUN LÜTFEN BİLİNCİNDE OLARAK BAŞLAYIN.

*Eğer bölümler arasında kopukluk fark ederseniz bilin ki, sistemsel hata vardır. Hikayeyi kütüphaneden çıkartıp yeniden eklemeyi ve sayfayı güncellemeyi unutmayın. Keyifli okumalar.*



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


●◊●PЄNCЄ●◊●

Bölüm 1*


Kimse göründüğü gibi değildir ve ben bunu, hayatımdan çalınan bir kaç yıl sonrasında çok acı bir şekilde öğrenmiştim.


Derin bir nefes bırakırken, karşımdaki ahşap evden gözlerimi alamadım. Bıraktığım nefes soğuktan dolayı adeta duman olup hava karıştı. Dudaklarım istemsizce yukarı doğru kıvrılırdı. Kesinlikle karşımdaki güzel evimin manzarası izlerken soğukta durmak hiç rahatsız etmedi. Elimde tuttuğum anahtara bakış attım.

 İşte geldim, yıllardır çalışmamın zaferini bugün yerine getirdim. Dudaklarımdaki gülümseme daha da çok belirginleşti Kısa bir kalp krizi geçireceğimden şüphe ettim. Hayallerime sonuna kavuştum, yıllardır çalışıp biriktirdiğim param ve derslerimin başarısıyla, kendi geleceğimi kurmak için artık ilk adamımı atmıştım.

Kanada...

Yeni evim. Artık burası benim yeni evim. Hayallerimi süsleyen, uğruna deliler gibi çalışıp para kazanmama sebep olan yer burası.

"Pekala," diyerek verandaya ulaşmak için ilk basamağımı attığım anda botlarım, ahşap merdivendeki kardan dolayı kaydı ve kendimi bir anda yerde ki kar yığını olan asfaltta buldum.

"Ah," diyerek ufak bir inleme çıktı dudaklarımdan. "Bu acıttı!"

Yere düşmemin acısı yerine kıkırtıya bırakırken arkamdan bir ses duyuldu.

"Hanımefendi, iyi misiniz?"

Yerden kalkmaya çabalarken arkamı dönmeye bakındım fakat bu girişimim oldukça başarısızlıkla sonuçlandı. Tekrar düşecekken arkamdaki gür sesin sahibi kollarımdan tuttu.

PENÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin