Birgün okulda sırasındayken duyuru yaptı beden öğretmeni "cumartesi günü okul takımı seçmesi var 9 da" diye.Çok heyecanlandı herkes tabi doğal olarak bende insan oynayamasa bile futbol lafını duyunca heyecanlanıyo tabii bende vardı yetenek gayetde iyiydim.
Bekle şimdi cumartesi gününü bekleyebilirsen.O hafta sınıfta çok konuşuldu bu konu oynamayı bilen bilmeyen herkes bu konuyu konuşur oldu.
Cumartesi günü geldi çattı baya kalabalıktı seçmeler bizim sınıftan gelecem deyip gelmeyenlerde vardı tahmin edeceğiniz gibi anne veya baba izin vermemişti derslerin aksar diye zaten çoğu insanın futbol hayatı bu yüzden bitti :). Veya fazla tutkuları yoktu futbola benim ailemden izin almam o kadarda zor değildi çünkü babamda futbol oynamış biriydi ve futbolu çok severdi.Neyse seçme günü 4 takım oluşturdu beden öğretmeni,heyecan baya fazlaydı. Aslında mahallede yaptığının işin aynısı yapacaktın ama ortam heyecanlandırıyodu insanı nede olsa mahallede kuralları sen koyuyosun.
En sonunda maçı oynadık ve ben gerçekten iyi oynadım. Beden öğretmeni seçilenlerin ismini okuyacaktı.Büyük bir sessizlik herkes ilk defa belki ismini bu kadar duymak istedi ve ben ismimi duyduğumda mutluluktan uçuyodum.Bunu yazdıklarımı okuyunca abartılı şekilde yazdığımı düşünceksiniz.Şimdi size basit bir olay gibi gelebilir ama aslında küçük bir çocuk için o anki heyecan ve mutluluk tarif edilemez.İsmimin okunması ayrı bir heyecan akşam babamın işten gelmesini beklemek ayrı bir heyecan.Babam gelene kadar anneme anlatıp durdum yok çalım attım yok böyle gol attım öğretmen beni bundan seçti falan filan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaller Futbol
FanfictionFutbolcu olmak için kurulan hayaller, verilen emekler ve sonuç...