Büyüdükçe...

211 7 0
                                    

Okul takımında olunca sınıftaki ortamında değişir.Sınıfta azda olsa biraz havan oluyo.İlk adımlarla birlikte hayatında azda olsa bazı şeyler değişiyor.Ufakta olsa sokak futbolundan biraz daha resmi futbola giriş yapıyosun en azından sana ait Forma tozluk ve tekmelik takmak heyecanlandırıyodu.

Antrenmanlar falan filan derken sonunda maçlara az kaldı.Gruplar belli oldu,formalar dağıtıldı. O formaları aldığım gün eve gider gitmez heyecanla  giyidim nede olsa çocukluk heyecanı.

Maç gününe birgün kala karnımda tarif edemeyeceğim bir his vardı,uyumakta her zamankinden daha fazla güçlük çekiyordum ve maç aklımdan hiç çıkmıyordu.Maçı daha 1 gün önceden ben oynamaya başlamıştım bile nasıl çalımlar,nasıl goller atıyordum tahmin bile edemezsiniz o hayaller içinde uykuya dalmışım.

Maç günü geldi çattı, hocamız bize ilk 7 yi saydı küçük olduğumuz için 7 kişi oynuyormuşuz ve bazı arkadaşlar yedek kaldı bu anları ilk defa yaşıyordum.Çünkü bizim mahallede yaptığımız maçlarda napar eder sayıları eşitler öyle oynardık.Artık yavaş yavaş rekabetin ne olduğunu öğrenmeye başlıyorduk.

Servisimize bindik herkes heyecanlı herkes bir an önce maça başlamak istiyor ve o karnımdaki his hiç kaybolmadı arttıkça arttı.

Hayaller FutbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin