Emek

190 6 1
                                    

Büyümüştüm artık farkındaydım herşeyin.

Yada farkında olmak zorundaydım çünkü İdmanlar daha ağır ve daha ciddiydi verilen emek daha fazlaydı.O Kum saha varya o Kum saha bizim resmen rakibimizdi.

Maç yaparken Kum sahada oynadığını farketmiyorsun ama yere düşünce anlıyorsun, ufak bir düşmede bile yaralanıyosun.

Maç konuşmalarıda daha ciddi bir hâl almaya başladı.Arkadaşlarla olan samimiyet hep aynıydı ama artık herkes biraz daha ciddi bakıyordu bu işe.

Haftaiçi idman yap haftasonu maça çık oyna bu kadar kolay değil işte.

Nelerden vazgeçiyosun idmana giderken. Sabah erken kalkıyosun okula gidiyosun okulda zaten çok yoruluyo insan idmana gitmeye enerjin kalmıyor ama gitmek zorundasın işte.

İdmana gidiyosun sonra zor bir idman hele bide yağmura kışa denk gelirse vayy halimize vayy.

İdman bittiğinde en büyük keyif hemen duşa girmek oluyo dıştan çıkıyosun inanın kıyafetleri tekrar giyecek halimiz kalmıyo.

Demiştim ya hani bide yağmura denk gelirsen diye bütün malzemeler çamur onu nasıl çantaya koycan o bile bir sıkıntı :).Evdeki yiyeceğin azarı düşünmeden yerleştiriyosun çantaya.Eve gitmek ise zulüm durağa kadar yürü işin yoksa dolmuş bekle bekle bekle sonunda gelir bir dolmuş her yer dolu oooo miss o kadar yorgunluğa ayakta git.

Yani kısacası bi idmana gitmek bile o kadar basit değil maddi manevi olarak bi emek harcıyosun.

Hayaller FutbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin