Vee artık şampiyona zamanı geldi.Pazara çıkıyorduk yani şampiyona demek neredeyse tüm takımların alt yapı gözlemcilerinin orda olması demek.
Şansımız iyice artı biraz daha hatta baya yaklaştık aslında hayallerimizi gerçekleştirmeye.
Son maçımızdan sonra kulübe geldiğimizde çok mutluyduk bağırdık çağırdık eğlendik herkesin yüzü gülüyordu.Hoca hemen bi konuşma yaptı 2 gün izinin ardından hemen idmanlara başlayacağımızı söyledi.
Bu sefer olacaktı hissediyordum.O hafta çok güzeldi ilk idman günü idmandan sonra yemek verileceğinide söylemişti hoca.
İdmanımıza çıktık biraz son maçtaki eksikliklerimiz üzerinde durduk kondisyon ve ağırlıktan çok taktik idmanı yapmıştık.İdman bitti ve yemek için hazırlandık başkanda gelecekti yemeğe.Yine herkes çok mutluydu.Yemeğe başlamadan önce başkan bir konuşma yaptı ve bizi tebrik etti.Bize inandığını ve desteklerine sonuna kadar devam edeceklerini söyledi.Asıl bizi sevindirecek sözü sonunda söyledi şampiyonaya katılacağımız için herkese prim dağıtılacağını söyledi aslında bunu maç öncesinde söylemesi gerekirdi ama inanın bizim için fark eden bişey olmazdı çünkü çoğumuz hayallerimiz için oynuyorduk ve çabalıyorduk.
İlk idmandan sonraki idmanlar biraz daha ağırlaştı 2 hafta sonra şampiyona başlıyacaktı.Çok iyi hazırladandık ve gereğinden fazla inandık artık herkesin aklında birşey vardı aramızdan 2-3 kişi bile kurtulsa bizim için yeterdi takım olmakta arkadaşlıkta bunu gerektirirdi zaten.
Turnuvayı oynacağımız il belli olmuştu yola çıkma zamanı gelmişti 1 hafta önceden gidip orda kamp yapacaktık.1 gün öncesi akşam çantamı hazırlıyordum içine İdman malzemeleri , kramponlaramı ve hayallerimi koydum o akşam babamla baya sohbet ettik babam bu konuşmasında biraz daha hırslı bir konuşma yaptı.Yine konuşmasının sonuna ne olursa olsun hiç birşey senden önemli değil diye bitirdi.
Sabah erkenden yola çıkacaktık evdekilerle vedalaşıp külübe doğru yol almaya başladım çok heyecanlıydım.Kulüpe herkes erkenden gelmişti ordada toplanıp kendi aramızda hem eğlenme amaçlı konuşmalar hemde ciddi konuşmalar yaptık herkesin yüzü gülüyordu ama hepimiz çok heyecanlıydık yolumuz uzundu yol boyunca müzik dinledik sohbet ettik kaynata kaynata gittik açıkcası güzel bir yolculuktu zaten normal maçlardada uzun deplasman yolunu severdik hele maçı yenip dönmesi çok güzel oluyordu.Kalacağımız kamp oteline varmıştık.Herkesin kimle kalacağını hoca daha önceden listelemişti ve bize okudu.2 yakın arkadaşımla aynı odada kaldık.Odalarımıza geçip akşamki hafif ter idmanı için dinlenmeye çekildik.Yolunda verdiği yogunlukta hemen uyuduk idman saati geldi dediğim gibi ufak bir ter antremanıydı ve çok zevkli antreman oldu.İdman bitişinden sonra sohbet vardı onun için hemen duş aldım 1 saat sonra falan toplandık sohbet çok hoş başladı arada birbirimize sataşarak kaynatıyoduk hocada bize eşlik ediyodu güzel sohbetin ardından odalarımıza çekildik iyice dinlenmemiz lazımdı.Yani kısacası o bir haftalık hazırlık kampı çok eğlenceli ve yararlıydı.
Artık ilk maçı bekleme zamanı gelmişti.Orda kendimizi göstermeliydik ve hedefimize yaklaşmamız lazımdı bunu yapacaktık ve başaracaktık ilk maçı oynayacağımız rakip kendi ilinde 2. olarak gelmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaller Futbol
FanfictionFutbolcu olmak için kurulan hayaller, verilen emekler ve sonuç...