Destek

193 13 1
                                    

Emeği sadece sen vermiyorsun ailende veriyo en az onlarda senin kadar emek harcıyorlar bu iş için.

Zaten bu yola çıkıyosan destek almadan bu işi yapmak çok zor.Annemde babamda çok desteklerdi beni.Futboldan anlamaz annem ama olsun her maç sonunda sorduğu sorular belliydi :)

-Oynadın mı oğlum

-Gol attın mı

-Bir yerini ağrıttın mı

Bunlar annemin klasik soruları onun için futbolla ilgili fazla muhabbetimiz olmuyo onla, beni dinliyor ama anladığını hiç sanmıyorum :)

Babamla ise tam tersi en ince ayrıntısına kadar konuşuyoruz.Hatta konuşmamız bitiyor Başka konudan konuşmaya başlıyoruz ama en geç yarım saat sonra yine futbola dönüyoruz.

Babamın futbol oynaması ve sevmesi benim için çok iyi bir avantaj, oyun bilgiside gayet iyi ama benim maçta yaptıklarımla veya girdiğim pozisyonla ilgili konuşurken bazen ters düşebiliyoruz buda arada sinirlendirir beni ama yinede babamla futbol konusunda tartışmak gerçekten çok güzel.

Emin olun profesyonel olarak veya amatör olarakda bu işi yapmak çok güzel birşey. Beni çoğu kötü alışkanlıklardanda uzak tuttu futbol mesela en basiti sigara gibi.

Neyse olay şu, her konuda aile desteği çok önemlidir ve bu destek sizin başarılarınızı doğrudan etkiler.Farkında olmadan size artı bir güç verir.Tüm karşınıza çıkan zorlukları onlarla aşarsınız.ALLAH aile birlikteliğinizi ve mutluluğunuzu bozmasın.

Not:Arkadaşlar beğenirseniz karşılığı verin okuduğunuz için çok teşekkürler.

Hayaller FutbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin