Kulüp

203 4 0
                                    

5.sınıftan 8.sınıfa kadar okul takımdaydım 6.sınıftan sonra kaptanlık yaptım.İyi kötü günlerim geçti.Yanlış hatırlamıyorsam 6.sınıfta kulübe başladım.Buda okul takımından sonraki seviye.Kulüp ortamı acayip fena bir yer.Ömrümün en iyi en güzel yılları geçti orda.Dostluğu kardeşliği öğrendim.

Kulübe gitmem gerektiğini söyledi beden öğretmeni.Babamda artık zaten zamanının geldiğini düşünüyodu.Şunu itiraf etmeliyim babam beni futbol konusunda sonuna kadar destekledi ama öyle bir yanlış yaptıkı buda futbol hayatımı değiştirdi.

Amcamın çalıştığı iş yerinin yakınlarında bir Amatör kulüp vardı.Oraya yazdırdı babam beni tabi bunda amcamında etkisi büyüktü.Hatta direk amcam yüzünden yazıldım oraya.O zamanlar benim aklımda profesyonel veya amatör diye bir kavram yoktu futbol vardı.

Kulübe ilk gittiğim gün babam yanımdaydı.Adım attığım ilk gün çok heyecanlıydım çoğu şeyin başlangıcı oldu bu kulüp.Kulüpde çok iyi arkadaşlıklar kurdum.Kulüpdeki hocalarımızda çok beğendiler beni , arkadaşlar ise çok iyilerdi ama tek bi sorun vardı sahamız kum sahaydı ahhh o kum sahaa ahh...

Kulüpde en küçüklerden biride bendim.Günler geçtikçe idmana çıktıkca iyice alıştım ve bağlandım kulübe.Bu takımın yıldız takımındaydım yani en küçükler . Bizden büyüklerde vardı kulüpde A takım oyuncuları onları arada sırada görürdük bazen bizim idmandan önce onların idmanı olurdu.ilerleyen zamanlarda onlarla oynamışlığımda oldu ...

        

Hayaller FutbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin