FINAL - The Perfect Ending

1.1K 92 56
                                    

Poslední kapitola konečně :D. !!Je trochu víc shity než statní, a ne nečetla jsem to ještě, jenom tipuji podle názvu!!

-------------------------------------

Pohled Todorokiho

Už to byl asi týden co se to všechno stalo a můžu si dovolit říct že už nic nemohlo být lepší než už je. Midoriya, Bakugo a já jsme už byli plně uzdraveni a opustili jsme nemocnici už tak tři dny zpět.

Přátelé, a dokonce i ostatní,o nás měli strach ale zároveň byli nadšení že jsme unikli 'víte komu' (A/N: *Harry Potter flashback* Voldermort?!). Oh a Bakugo se konečně začal k Midoriyovi chovat jako ke kamarádovi (A/N: Napsala bych spíše příteli, ale čeština není angličtina, takže by to vyznělo jak nemá.), pořád se chová zle, ale hodně se zlepšil k lepšímu.

Celá škola ví že jsme spolu a no... Uraraka nás shipovala už od začátku...

"Kam jdeme Midoriyo?" Zeptal jsem se ho, zatímco mě doslova táhl. "Řekl jsem ti že to bude překvapení!" Odpověděl mi Midoriya a začal se chechtat. Bože já na něj prostě nemůžu zůstat naštvaný..

Ještě než jsem se dostal do téhle situace jsem šel navštívit matku, i když jsme měli v minulosti pár problémů, všechno jsme ji opustil. Přijala to že jsem na kluky a byla nadšená z toho že jsem si našel někoho koho miluji. Na druhé straně byl můj otec, ten byl umístěn ve vězení do speciální cely, ze které nebude moct nikdy uniknout. Momentálně bydlím se svými sourozenci, bydlíme stále v našem domě.

"Už jsme skoro na místě!" Řekl Midoriya nadšeně. Začali jsme jít přes kopec, najednou,... Midoriya trochu sklouzl a omylem mě kopl do obličeje. "Ou! Promiň Todoroki!" Nebolelo to, ale rozhodl jsem se si s ním trochu zahrát.

"Oh ne... Mido... Nevím jestli to zvládnu dál..."

"Ne Todoroki! Vím že mi lžeš!" Midoriya řekl a začal se smát. "Jak můžeš něco takového říct... Promiň Mido... sbohem..." Prohlásil jsem dramaticky a začal jsem pomalu zavírat oči.

"Ne!!! Todoroki! Byls' tak mladý... byli jsme už skoro v cíli, tak blízko přitom tak strašně daleko." Midoriya dokonce začal dělat že brečí. "Todo, vrať se zpět, miluji tě..."

Mám ho tam kde jsem chtěl, políbil jsem ho na rty, začal se strašně červenat. "Jsem vyléčen!" Začali jsme smát nad tím divadlem co jsme tu sehráli. "Dobře, dobře. Ale teď už pohni, jsme už skoro v cíli'"

Začali jsme se znova drápat na kopec. Trvalo to pár minut než jsme se konečně dostali nahoru. Rozhlédl jsem se po krajině a nezmohl jsem se na žádné slovo, na obloze byly snad všechny odstíny červené pomalu se přemisťujíc do oranžové, která byla vybledlá protože ji silně ozařovaly citronově žluté paprsky slunce. Barvy se různě mísily s tím jak slunce pomalu zapadalo. "Midoriyo..."

"No není to nádherné...?" Jenom jsem němě přikývl. Potom jsem vzal jeho dlaň do té své, zároveň  jsem se mu díval přímo do očí. "Midoriyo, nevím co bych dělal kdybys tu nebyl, nic z toho by se nestalo kdyby si ke mně předtím nepřišel, teď je můj otec pryč a jenom díky tobě, moc ti za to děkuji." Řekl jsem a spojil naše rty.

Zdálo se mi to jako věčnost, ale museli jsme se odpojit protože nám docházel kyslík. (A/N: Ok, teď to bude celkem nechutný, pro ty kterým vadí sliny,... no máte smůlu, duši jste už ďáblovi zaprodali dávno) Spojovala nám malá nitka slin (A/N: Fuj, sliny) "Miluji tě Todo... díky tobě je můj život kompletní."

Lehli jsme si do trávy, bylo okolo nás příjemné ticho naplňujíc nás pocitem že jsme vedle toho druhého. Midoriya se po chvilce začal trochu 'třást' zimou a přikoulel se ke mně pro teplo, přísahám že roztomilejší už být nemohl.

Obloha začínala být tmavší a tmavší a začaly se objevovat krásně svítíc hvězdy. Museli jsme tu být několik hodin ale zdálo se nám to jenom jako deset minut. "Midoriyo?"

"Ano?" Odpověděl mi. "Miluji tě, a hodně." Dořekl jsem a obtočil jsem své ruce okolo něj zatímco on udělal to samé.

"Miluji tě taky Todo!" Spojili jsme opět naše rty a pak už jsme jenom sledovali oblohu.

Tohle je doopravdy perfektní konec...

------------------------------------------

Tak jo, už to mám za sebou. Teď jdu na Death note boiz. (Jenom potřebuji inspiraci, na jaký ship to mám napsat (krom Misy x  Lighta jsem schopná přeložit vsechno))

Doufám že mi uděláte radost a napíšete sem něco rly sexy ať se nenudím. :DDDD

Taky doufám že se vám všem tahle shity fanfikce aspoň trochu líbila.

Takže Bye Bye-

You and Me - TodoDekuKde žijí příběhy. Začni objevovat