prolog

2.6K 175 51
                                    

Haechan önündeki videoyu izlerken diğer yandan kağıdı eş parçaya bölüyordu.

Üniversite'de hoşlandığı çocukla pek fazla etkileşimi olmadığından ona yazması, onu fark etmesi için bir rituel yapmaya karar vermişti.

Haechan'ın hoşlandığı çocuk Amerika'dan değişim öğrencisi olarak gelen çocuk Mark'tı 20 yaşında olduğundan kağıdı 20 eş parçaya bölmüştü ve kağıtlardan birine adını, diğerine de yaşını yazmıştı. Ama tabii atladığı bir şeyde vardı. Onu düşünce onu çağıran şeyleri yazmamıştı. Bir kaç dakika sonra işi bittiğinde hepsini katlamış bir kutuya koymuş kutuyu da yanı başına koyarak yatağına uzanmıştı. Yarın ilk kağıdını çekecekti.

Bunu kuzeni Taeyong hoşlandığı çocuk için bir ritüel yapmıştı açıkcası en başta kesinlikle bunu saçma bulmuştu ama işe yaradığını görünce de yapmaya karar vermişti.

Kutuyu hemen yanı başına koyduğundan emin olarak yatağına uzandığında telefonuna mesajın gelmesiyle telefonuna uzanmıştı.

Taeyong Hyung; Yaptın mı bakalım ritüeli?

Mesajı okuduğu gibi hemen klavyeyi açmış açtığı gibi de yanıt yazmıştı.

Haechan; Yaptım Hyung!

Haechan; Umarım işe yarar!

Taeyong Hyung; Doğru yaptığına emin misin peki?

Emin değilsen hemen at bak.

Haechan bir kaç saniye tereddüte düşsede doğru yaptığını düşünmüş ve Hyung'una tekrar yazamıştı.

Haechan; eminim hyung!

Telefonunu sarja takıp yatağına tekrar yummuş, hoşlandığı çocuk ile hayaller kurmaya başlamıştı. Masum hayaller :")

---
ritüel yapan var mı bilmiyorum, ama ritüel evrene mesaj göndererek istediğiniz şeyin olmasını sağlamak diyebiliriz.

bu ritüelde ayrıntıya dikkat etmek gerekiyor düşününce aklınıza gelen şeylerden bir kaç şeyi yazmanız gerekiyo

mesela eğer onu düşündünüzde boyu aklına geliyorsa onu yazıyorsunzu saçıysa saçı tüm kağıtları doldurmak zorunda değilsiiniz ama bir kaç tanesini doldurmanız gerekiyo etmeniz gerekiyor işte

Haechan'ın hatası onun hakkında çağrıştırdıklarını yazmaması sonuçta dünya da 1 tane mark yok değil mi :")

her bölüm anlatacağım zaten, başka bir çifte de seri yapabilriiz isterseniz.

ritüel, markhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin