Ay ben geldim ve temelli geldim!
Sizleri seviyorum.
Artık sık sık bölüm gelecek. Tek istediğim lütfen sınırları geçin.
Sınır :
125 Oy 125 Yorum.Alena
"Bilooooo!"
Yatak odamdan ağrı bağırırken yanımda bana fikir vermek için abajur misali duran Selda güldü. "Ulan şu kıza bile Türkçe öğrettin. Bilo ne lan?" ona bakıp göz devirdim. Tamam burası Fransa olabilir ama her yerde Türk kanı var. Doğal olarak kan dili Türk Dili. Bunu da daha şimdi uydurmuş bir ben vardım işte. En azından Türkçe'yı kıza öğretmiştim.
"He Bilo!" Carla bana cevap verdiğinde güldüm. Selda'ya parmağım ile işaret ettim. "Bak öğrenmiş değil mi?" Fransız aksanı ile cevap verişi de ayrı bir komiklik katıyordu.
"Le gâteau est prêt?"
-kek hazır mı?-"Oui."
-Evet-"EyvAllah Bilo."
"De rien."
-rica ederim-Aslında kısır yap demiştim ama bilmediğini söylemişti. O da haklı. Nereden bilsin ki bizim altın günü geleneğimizi? O teyzelerin ağzından sarkan maydonozları? Aklıma bu gelince midem kalktı. Çocukken bu görüntüye maruz kalmayan çok sayılı kişi vardır canım ülkemde.
Üzerimdeki siyah elbiseye baktığımda gülümsedim. Aslında güzeldi. Lakin ben düğüne bile bu kadar şık giden bir insan değildim. Gözlerimi Selda'ta diktim. "Kısır yemek için çok abartılı değil mi sanki?"
Selda güldü ve onaylamak adına kafasını aşağıya yukarıya doğru salladı. Aklıma gelen ani fikir ile dolabıma koşturdum ve sütlü kahve rengindeki sweatimi üzerime geçirip belini katladım. "Şimdi daha spor sanki?" Selda gülümsedi. Votre légende, madame." - efsanesin hanımefendi -.
Aynadan kendime baktığımda uygun olduğuna karar verdim. En azından elbisenin eteği şortluydu. Fotoğraftan çatalıma bakan kim bilir nerelere bakardı yani.
Saçımı maşa ile su dalgası yapıp at kuyruğu şeklinde topladım ve güneş gözlüğümü taktım. Tabii çanta da taktım kısır ve keki koymak için. Spor ayakkabı da giydiğim zaman tamamdı.
"Ay oldu işte."
"Bence de oldu Alena. Yeter lan."
Gülümsedim ve mutfağa gittim. Carla çoktan keki ve kısırı kaba koymuştu. Ona hızlıca sarıldım ve kapları çantaya attım. Resmen sınıf pikniği moduna giriyordum. Kola ve cipsler de senden diye mesaj atmama ramak kalmıştı.
[fransizturk] = Geliyom
[aleonalbaricg] = tamam kola ve cips aldım bir de çekirdek okey midir?
[fransizturk] = gülmekten altıma sıçıcam
[fransizturk] = az önce de aklıma bu gelmişti.
[fransizturk] = Really Türk Geleneği.
[aleonalbaricg] = E Ben de yaptım bunu Türkiye'de
[fransizturk] = ara sıra Türkiye'de yaşadığın aklımdan çıkıyor.
[fransizturk] = üzülme ama sen hep aklımdasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paris'li Yakışıklı ❦ Texting
Mizah❧ Tamamlandı :) "Paris'li ve yakışıklısın. Zaten başka türlüsü beklenemezdi!"