{Kalbim sadece sana ait. Ama sen göremeyecek kadar körsün.}

845 57 58
                                    

"Şaka gibi...bir kaç saat sonra, lise hayatımız son bulucak" Ayaz sahte bir ağlamaklı tavır takınırken, diğerleride  ondan farksızdı.

"O değilde Üni de ne yapacağız" Rüzgar soruyu ortaya  attıp, merakla cevabı bekledi.

"Üni çok ciddi ortamış.Senin gibi salakları almazlar kanka şansına küs" Bulut'un alaycı sözleriyle Rüzgar göz devirdi.

"Bende gider sanayide çalışırım" Diğerleri 'Ciddi misin' bakışları attarken. İlhan kolunu Murat'ın omzuna attıp, kendine çekti.

"Kanka Umut nerde" Murat sırtını İlhan'ın göğsüne yasladı.

"Telefon edip gelecekti. Bilmiyorum"

Umut kapıdan içeriye girip, etrafı süzdü. Ağzı açık kalmış vaziyette diğerlerinin yanına geldi.

"Ne meraklılarmış lan bizi göndermeye. Ortama bakın lan" Umut'un sözleriyle kahkalar yükseldi. Acı ama tatlı kahkalardı.

°°
"Ayaz baksana bir" Ayaz'ın yanına güzel, orta boylu, zayıf bir kız belirince İlhan bu görüntüden pek hoşnut olmamış gibi. Surat asıyordu, Ayaz kıza döndü.

"Ne istiyorsun Tuğba" kız göz devirip, saçlarını geriye doğru attı.

"Neden bana İlhan'ın numarasını vermedin" Ayaz dudağını ısırıp, zoraki bir şekilde sırıttı.

"Ha pardon Unutmuşum" son cümleyi bastırarak söylemişti. Kız göz devirip, kulağına doğru yanaştı.

"Sen onun en yakın arkadaşısın, aramızı yapabi-" kızın sözünü bölen İlhan'ın sert sesi oldu.

"Ayaz" İlhan  ikilinin yanına burnundan soluyarak yürüdü. Ayaz yutkunup, bir an olsun çekmedi bakışlarını ondan

İlhan ikilinin yanına gelip, bakışlarını Ayaz'a çekti. Nefes nefese kalmıştı.

"Gelsene sen bir benimle" Ayaz'ın kolunu tutup çekiştirdi. Ayaz aklına gelen düşünceyle, nefesinin kesildiğini hissetti.

aşık olduğum kıza nasıl yaklaşırsın diye hesap soracaktı bunu duymaya hazır değilim..

Kolunu İlhan'dan kurtarıp. Koştu,dizleri titriyordu ama ona rağmen koşmayı denedi. Çünkü düşündüğü şeylerin başına gelmesinden deli gibi korkuyordu.

İlhan şaşkınlıkla Ayaz'ın arkasından bakakalmıştı..


**
E ne oldu şimdi?
Krrjmrnr umarım sövmezsiniz ♥

Sizi seviyorum 💜

Lütfen yorumlarınızı eksik bırakmayın..

Kardeş deme Lazım Olur |Bxb|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin