{Gözlerinin derinliğinde ne saklıydı?}

900 55 32
                                    

"Daha ne kadar, yürüyeceğiz lan" Ayaz söylenen Rüzgar'a  döndü.
"Ama söylendin he, geldik biraz daha yürü" Rüzgar göz devirip,yere attı kendini.

"1 saatir geldik diyorsun, yürütüp duruyorsun lan" Ayaz burnunu kıvırdı

"İyi be burda yapalım da köpekler gelip, saldırsın" Rüzgar korkuyla ayağa kalktı. Bulut'un kolunu sarıp, korkuyla mırıldandı.

"Köpek mi?" Ayaz yarım ağız gülümseyerek,Rüzgar'ın sorusunu yanıtladı

"Dağbaşı burası,çobanlar sürülerini otlatmaya gelir,haliyle köpekler de vardır"

"Ayaz yapma korkudan altına edecek ya" İlhan Ayaz'ın omzuna attı kolunu.

"Hadi gidelim buralardan lütfen" Rüzgar Bulut'un kolundan tutup,sürükledi

TekrarYürümeye devam ettiler

"Aras'la konuştum dün. Sesi çok kötüydü." Murat bıkkınlıkla nefesini dışarıya verdi.

"Yağız da bir tuhaf. Aralarında bilmediğimiz, bir sorun mu var? acaba" Umut diğerlerine sorar gözlerle bakarken, olumsuz mırıltılarla omuzlarını çökmüştü. 

°°
"Oğlum o öyle mi? kurulur gerizekalı." Umut Ayaz'ın elinden örtüyü alıp, düzgün bir şekilde serdi.

"Yavrum yardım edeyim mi?" Tişörtünü giyen İlhan. Ayaz'ın koluna vurup,uzaklaştı yanından.

"Var ya mangalın böylesini hiç yemediniz. Parmaklarınızı arada götüreceksiniz." Murat mangalda ki etleri yelerken, Rüzgar bağırdı ;
"Kanka etler güzel olmazsa, seni pişiriceğiz. Ona göre" Umut hemen yanında ki topu Rüzgarın kafasına fırlattı "Sus gerizekalı. Espri yapmaya çalışıyor bir de rezil."

"Kanka acıdı lan." Rüzgarın isyanıyla Bulut gülümseyerek,omzunu patpatladı.

°°
"Biz yedik allah artırsın sofrayı hazırlayan kaldırsın"

"Yani sen" Rüzgar dudak büzerek,işaret parmağıyla kendisini gösterdi "Ben mi"

"Evet zaaa salak" Bulut bağırınca,Umut kafasına vurdu

"Sus be. Ne bağırıyorsun kulağımın dibinde" Bulut kafasını ovuşturdu.

"Hadi deve güreşi oynayalım" Ayaz ayağa kalktı. Sorar gözlerle diğerlerine bakarken, onaylayan mırıltılılar yükselince,İlhan'ın bileğini nazikçe kavradı. Göle doğru koştular.

"Ben İlhan'layım"

"Ben de Rüzgar'la"

"Lan bana kala kala,bu salak mı kaldı" Murat sert bir bakış attı Umut'a

"Yok Kanka. Az ötede arkadaşların köpekcikler!! var" son cümleyi bastırarak söylemişti Umut göz devirdi.

"İlk Ayaz İlhan, Rüzgar Bulut karşılaşması olsun."

"Hadi oynayalım" Rüzgar uyarınca diğerleri uzatmadan, takım arkadaşıyla eşleşti.

"Eğilicem, omzuma bırak kendini." İlhan sertçe yutkunup,mırıldandı
"Tamam" Ayaz eğildiğinde, İlhan elleriyle Ayaz'ın omzundan destek aldı. Bacaklarını Geniş omuzların üstüne  bıraktı. Bacaklarını saran ellerle nefesinin kesildiğini hissetti. Midesi bulanıyor,başı dönüyordu.

"Hazır...Başla" Ümut'un komutuyla iki takım rekabete başlamıştı.

"Oh..yürü be İlhan kim tutar seni"  Muratın tezahüratıyla,İlhan gülümsedi. Dikkati dağıldığı için gelen hamleyi farketmemiş, affalamıştı.

"Dikkat ett" Ayaz omzundan kayan bedeni refleksle yakalayıp,kendine çekti. İki beden bir olmuş gibiydi. Gözlerini bir an olsun, çekememişti birbirinden. Kısa beden aşkla alev alev yanarken, uzun çocuk korkuyla ermişti..

**
Huh uzun zaman oldu djdmdm
Dedim yazayım olmuyordu
Baktım gerçek hayatta moment yok :(
Dedim bari kitapta olsun..yıkık..

Umarım beğenirsiniz ❤

Sizi seviyorum 💚

Kardeş deme Lazım Olur |Bxb|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin