{Aşkımızı Özgürce Haykıralım Dünya'ya Sevgilim}

821 47 38
                                    

Ela gözlü'm
Yavrum her şey tamam
Bugün 2 de uçağımız var

Ayaz'ım
Tamam Sevgilim
Babanla konuştun mu?

Ela gözlü'm
Biliyorsun Babamın 2 ay önce, suçsuz olduğu kanıtlandı serbest kaldı. Orda düşünecek epey zamanı olmuş, karşısına aldı adam akılı konuşalım dedi. Ben de her şeyi anlatım başta şaşırsa da omzumu sıvazladı, 'Sen de böylesin değiştiremeyiz, kabullenmek biraz güç anlarsın ya, ama ben hep senin arkandayım' dedi o an öyle garipti ki, kendimi zor tutum

Ayaz'ım
Babaya bak be..
Ağlama kıyamam ki senin tek bir damla göz yaşına.

Ela gözlü'm
Tamam Sevgilim
Sen de Sizinkilerle vedalaş

Ayaz'ım
Bizimkilere anlatmadım, ağır homofobik oldukları için bir şey söylerler canımız sıkılmasın hem gerek de yok anlatmaya.
Kız kardeşlerim biliyor, baya mutlu oldular ama.

Ela gözlü'm
Tamam Sevgilim gerek yok gerisine.
Hadi toparlan daha bizim tayfayla vedalaşıcaz

Ayaz'ım
Doğru ya
Görüşürüz Yavrum

Ela gözlü'm
Görüşürüz Sevgilim

İlhan telefonunu cebine sıkıştırıp, derin bir iç çekişle nefesini bıraktı kasvetli odasına. Son kez çevirdi bakışlarını odasında özleyeceğim burayı sesizce fısıldadı. Vedalaşmak için şimdi geriye kız kardeşi kalmıştı. Sol yanında ki, ağırlık canını yakıyordu. Canından bir parça saydığı kız kardeşini bırakmak zor olacaktı o'nun için.

"Abi ne dönüyor bu evde" kız kardeşi odasının önünde bağırırken, Aralık olan kapıdan içeriye girdi. Bakışlarını İlhan'ın ellerin altında ki bavuluna çekti. Kaşları çatıldı anında. Titreyen dudaklarını korkakça oynatı.

"Nereye.."

"Gel" İlhan kollarını iki yana açıp, kardeşine çevirdi dolu kahvelerini. Kız kardeşi tereddütle yanına adımladı. Kollarını abisine sardığın da, İlhan sıkıca sardı küçük kız kardeşini. Vedalardan nefret ederdi.

"Abi bu bavul ne?" Merakla abisinin cevabını beklerken, İlhan geri çekilip, ellerini kardeşinin yanaklarını götürüp, avuçladı küçük kızın yanaklarını.

"Güzelim.. gidiyorum uzaklara, ait olduğum yere gideceğim" küçük kızın gözleri sulanırken, kafasını iki yana salladı. "Hayır hayır, gidemezsin gitme ne olur" Küçük kız hıçkırlara boğulurken, İlhan kız kardeşinin saçlarına öpücük bıraktı. Aynı zamanda gerçekleri kabul ettirmeye çalışıyordu.

"Güzelim ben mutlu olamam burda, Burası benim için hapis gibi. Sevdiğim ile özgürce aşkımı haykırmak, sarılmak istiyorum. Ama burası bizim için yasaklı bölge bizim mutlu olmamıza izin vermeyecekler, canımızı yakmaya çalışıcaklar. Lütfen anla beni" küçük kız yüzünü sakladığı omuzdan kaldırıp, titreyen kirpiklerini kırpıştırarak, abisine baktı.

"Ayaz abiyle mi gideceksin?" İlhan şaşkınlıkla kardeşine baktı. O'na hiç bir şey anlamamıştı ki?

"Biliyorum siz sevgilisiniz. O seni çok seviyor, O'nunla mutlu olmanı beraber olmanı ben de destekliyorum" İlhan ifadesizce kız kardeşine bakarken, küçük kız parmağını kaldırıp, alnına fiski attı. İlhan alnına yediği fiski ile acıyla yüzünü buruşturdu. Kız kardeşinin kafasını kollarının arasına sıkıştırarak saçlarını karıştırdı.

Kardeş deme Lazım Olur |Bxb|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin