{Hissettiklerim Neydi? Yanlış mıydı Seni sevmek}

823 58 16
                                    

"Abi iyi misin sen" Ayaz kardeşinin sesiyle,kabustan uyanmışcasına nefes nefese kalmıştı

"Ne istiyorsun" kısa göz teması ardından, yatağına yaslandı.

Kız kardeşi yatağının kenarına oturdu. Gözlerini kısarak, Abisini inceledi.

"Neyin var senin?" Ayaz sıkıntıyla nefesini bıraktı, gözlerini yumdu.

"Bir şeyim yok, çık odamdan uyumak istiyorum" Cılız sıkıntılı sesi, sesiz odada kayboldu.

Ellerini saran minik tombul ellerle, irkildi. "Bana anlatmayacak mısın? Ben senin kardeşinim, en önemlisi senin dert ortağın değil miyim. Her şeyini anlatırdın eskiden niye şimdi anlatmıyorsun?" Ayaz bakışlarını Dolu  kahvelere çekti.

"Ağlamandan nefret ediyorum. Bunu kullanıp, beni konuşturmak istiyorsun değil mi" Kız kardeşi kıkırdayıp, kafasını olumsuz anlamda salladı.

"Hadi anlat lütfen. Seni böyle görmek canımı yakıyor" Kız kardeşi yalvarırcasına gözünün içine baktı. Ayaz pes edip, kardeşini onayladı

"Tuğba İlhan'ın numarasını istedi. Ona bir şans verip, birlikte olmak istiyor" Ayaz zorla yutkundu boğazında biriken yumru yüzünden.

"Tuğba şu, İlhan'ın lise başında hoşlandığı ama yüz vermeyen kız değil mi" Ayaz kafasını sallayarak, kardeşini onayladı.

"Peki Bundan mı canın sıkın?" Ayaz kaçırdığı bakışlarını, kısa bir süre kardeşine çevirip çekti.

"Garip hissediyorum" sesinde ki kırılmış,acı dolu haykırış, bas bas bağırıyordu.

"Bana bak Ayaz" Ayaz tereddütle kardeşine çevirdi kafasını.

"Beynini değil" elini Ayaz'ın kalbinin üstüne bıraktı

"Buranı dinle. O sana gerçek yollu gösterecek"


**
Üzgünüm cidden uzun süre oldu..

Umarım beğenirsiniz💜

Sizi seviyorum 💙

Kardeş deme Lazım Olur |Bxb|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin