"Ela Gözlüm" Ayaz, gülümseyerek arkamdan sarıldı, kollarını belime sarıp, boynumdan öptü.
"Seni Çok Özledim. Mis kokulum" bütün kan akışının yanaklarımda toplandığına yemin edebilirdim.
"Oğlum bir Erkek Nasıl böyle Güzel kokardı? Normalde ter kokarlar, sen Mis gibi kokuyorsun doğru söyle dalinle mi yıkanıryorsun" gülmemek adına dudaklarımı birbirine bastırdım. Bu çocuk cidden romantik olamıyordu. Romantik Komedi de mi oynuyorduk ya?
Ellerimi karnımda sıkılaştırdığı ellerinin üstüne bıraktım.
"Ayaz'ım bu gerçek değil mı?" Çenesini omzuma bıraktı. Nefesi kulağıma çarpıyordu."Gerçek, ben doğrumu seninle buldum. Diğer insanlar için yalnış olması umurumda değil. Ben Seninle Mutluyum" omzuma minik bir öpücük bıraktı.
Ellerimle, karnımda ki ellerini çözdüm, bedenimi ona çevirip, döndüm. Bakışları yüzümde gezinirken. Elimi kaldırıp yüzüne götürdüm.
"Sen.. çok Güzelsin" sesiz fısıltım, rüzgarla karışırken yüzüne çarptı. Gülümsedi.
Kollarıyla bellimi sardı tekrar. Beni kendine çekip, alnını alnıma yasladı.
"Seni seviyorum Ela Gözlüm" uzanıp, dudağıma küçük bir öpücük bıraktı. Öyle hafifti ki kuş tüyü gibiydi.
Bakışlarını Gözlerime Çekti. Belirsiz bir Tebessümle fısıldadı.
" Gördüğüm düşlerin ömrü benden uzun
Seni çok seviyorum mutsuzum
Herşeyim bana inat
Görmüyor yüzüm rahat
Çok özlüyorum huzursuzum
Ben sana dayanamam ayrımı hiç duramam
Gözlerinde gece olmuyor
Güneşi perdeliyor bakışın"" Hem sana ihtiyacım var hemde bana delice
Al beni bırakma hiçbir an bile kendime
Aşkın benden de öte bir yere gidemem ki
Sen benim kalbimsin ya
Alma yaşayamam ki
Aşkın benden de öte bir yere gidemem ki
Sen benim kalbimsin ya
Alma yaşayamam ki" Sessiz Mırıltımla, şaşkınlıkla kaşları havalandı."Biliyor musun?" Kafamı salladım yavaşça.
"Sevdiğin her şeyi ezberledim ki " dudakları yukarı doğru kıvırıldı. Uzanıp. Çenesinin altında ki saçlarıma öpücük bıraktı.
"Her zerren nasıl bu kadar güzel olabilir aklım almıyor" utana sıkıla yüzümü göğsüne bastırdım.
"Alexsu utanıyor musun" sahte bir yumrukla koluna vurup, çemkirdim
"Sen Alex değilsin, ben de karın değilim Aptal" sözlerimle, sesiz geceyi kahkahalarıyla inletti.
"Alex'in karısı Alexsu" kollarımı boynuna sarıp, yüzünü yüzüme çevirdim.
"Sus" kaşları alayla havalandı.
"Susmazsam ne olur?" Pişkince sırıttırken, yüzümü sinirli göstermek adına çaba sarf ettim
"Sen kaşındın" Merakla, yüzünde geniş bir gülümsemeyle, gözlerime bakarken, elimi kaldırmamla korkuyla büründü yüzü. Gözlerini anında yumuştu. Alnına fiski vuracağımı sandı galiba snnsksmssm
Dudağını büzmüştü. Tanrım Çok Sevimliydi.Uzanıp, gecenin soğukluğu yüzünden üşüyen dudaklara bastırdım dudaklarımı.
Şaşırmış karşılık vermemişti. Bir süre sonra belimde ki kollarını sıkılaştırıp bedenimi bedenine bastırdı.
Gökyüzü ve Yıldızlar, Aşkımıza Şahit olmuştu. Fazlasına da gerek yoktu zaten Değil mi?
**
Baya oldu yb yazmayalı..Neyse umarım beğenirsiniz 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeş deme Lazım Olur |Bxb|
FanficKardeşim Dediğin de Acıyan canıma sayarsın Yaralarını