12Bölüm.

27 5 13
                                    

Okula gelmiş yine İşık cadısı beni sinirlendirmek için hep gözümün önünde olmuş beni sinirlendirmişti.
Tabikide Yankının yanından ayrılmamış ikiz gibi gezmiştiler dün gibi.

Sınıfta kızlarla oturmuştuk İşıklarda sınıftaydı.

Ben Çimen ile oturmuş İlayda ise bi ön sıramıza oturmuş bize dönerek sohbet ediyoduk.

İlayda-  bu İşık Yankının yanından ayrılmıyor ama gözleride hep Alazın üzerinde.

Alazın ismini duyduğumda bi garip oldum.

Çimen-aynen bende bi kaç kes Alazı dikizlerken gördüm onu.
Bu kız ne yapmak istiyor anlamıyom.

Ben- ben biliyom o ne yapmak istiyor.  O Yankıdan hoşlanmadı sadece Yankı benim arkadaşım olduğu için onunla oyuncak gibi oynuyor ama aklı fikride Alazı ele geçirmekte.

Çimen- gerçektende anlatdığın gibi kötü bi kızmış.

İlayda- bence Yankıya iyi oluyo oh olsun ona.

Ben- İlayda öyle söyleme Yankı bize inanmamış ola bilir ama ben bunu ona söylemeliyim. Yoksa çok geç ola bilir ya İşık cadısına aşık olursa o zaman dahada kötü olur.

Çimen- ama ya yine inanmazsa?..

İlayda-inanmazsa artık kendi çekicek cezasının.

Ben- evet İlayda doğru söylüyor son şansımı deniyicem inanmazsa kendi suçu.

Yankının sırasına doğru gidiyodum ki öğretmen içeri girdiği için yeniden yerime geçip oturdum.

Artık zill çaldığında söylüyücektim.

*****
Zill çalmış Çimen ve İlayda ile okulun bahçesindeki bankta İşık ile beraber oturmuş konuşan Yankıya doğru gitdik.

Ben- Yankı konuşa bilirmiyiz?.

Yankı-yok!.

Ben- lütfen önemli.

Yankı- neden konuşacakmışızki.

İlayda-uzatma geliyomusun gelmiyomusun!.

Yankı ayağa kalkıp tamam diyerek İşıka döndü

Yankı- kusura bakma şimdi geliyom.

İşık-sorun değil.

Kızlar Yankı ve ben İşıktan uzaklaştığımızda konuştum

Ben- Yankı sana açık açık söylüyücem inanmak ve ya inanmamak sana kalmış artık.

Yankı- uzatma söyle.

Ben- İşık senden hoşlanmıyo.
O seninle oyuncağıymış gibi oynuyor lütfen ona kanma sonra kalbin kırılıcak.

Yankı-salak-saçma konuşma İşık iyi kız onunla iyi anlaşıyoz ve o benimle oynamıyo bunu sen kafanda kurgulamışsın.

İlayda- Banu knk anlamıyıcak o bizi bırak kendi suçu.

Ben- Aynen.
Yankıya bakıp konuştum

Ben- bundan böyle sen benim kankam değilsin ve inanki gerçekleri anladığında pişman olucaksın ama sonrakı pişmançılık fayda etmez deyip Yankının yanından çekip gitdim.

Kızlar ise Yankını itip benim yanıma geldiler.

Bizde geçip bahçedeki diğer banklardan birisine oturup İşıklara bakmaya başladık.

İlayda- salak Yankı bu kadar konuştuk o bizi takmayıp gitmiş İşıkla gülerek sohbet ediyor.

Çimen- kızlar İşıkın kafası yine yerinde değil. Gözleri hep Alazda ama Yankının anlatdıklarına kafasını sallıyor.

HAYALLER GERÇEK OLDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin