Sabah anemin odama gelip perdeleri çekmesi ile uyandım.
Annem- hadi uykucu kalk.
Ablan dersine gitdi saat 11 ama sen hala uyuyosun.
Hazırlanda bizde okulun için alış-verişe gidelim.Ben- tamam anne sen çıksan üzerimi değişip gelicem.
Annem- tamam deyip odamdan çıktıktan sonra.
Gardirobumdan siyah kargo pantolon ve beyaz tşörtü üzerime geçirdim, rahat olmak içinde saçlarımı sıkı topuz yapıp odamdan çıkıp annemin yanına mutfağa gitdim.Annem ile beraber kahvaltımızı yaptıktan sonra mutfağı toplayıp çantamızı aldıktan sonra ayakabılarımızı giyerek evden çıktık annem kapıyı klitleyip bir taksi çevirdi.
Taksiye binip alış-veriş merkezine geldik.
Alış-veriş merkezinde annem nereye gidiyosa bende kedi yavrusu gibi annemi takip ediyodum.
Mutluydum Ankarada ilk defa alış-verişe çıkmıştım ama yinede abim yanımda olsaydı çok daha iyi hiss ede bilirdim.
Abimin yokluğu çok belli oluyodu.Alış-veriş merkezinde etrafıma öyle bakıyodumki sanki ilk defa alış-veriş merkezi görüyodum.
Alış-veriş merkezini gezip duruyoduk ama hiç bişey beğenmemiştim ve annemde bu duruma deliriyodu.
Annem bir dükkana girdiğinde bende arkasıyca gitdim.
Dükkanda okul ünüformaları, çantalar, ayakabılar vardı.
Bu dükandakıları beğenmiştim eteği,okul gömleğin, ayakabıyı ve çantayı sonunda satın almıştık.
Dükkandan çıktığımızda annem telefon ve hatt satılan dükkana gitdi.
Annemin yanına gidip konuştum
Ben- anne buraya neden geldik ki?.
Annem- sana telefon almak için.
Şimdi hangi telefonu istiyosun?. Parasını sorun yapma.Telefon ve hatdımıda aldıktan sonra alış-veriş merkezinden çıkmıştık.
Annem çok küçük olmayan bi pastaneye benimle beraber gitdi.
Pastanenin içerisinde fazla insan vardı.
Annem ile geçip bi masaya oturduğumuzda annem konuştu
Annem- kızım bak bu bizim pastanemiz.
İşlev olduğu günden bu yana insanlar burayı çok sevdi ve gördüğün gibi her gün burası insanlarla-dolup taştı.Ben- anne gerçektenmi bizim pastanemiz mi var şimdi?.
Annem glümseyerek kafasını saladı.
Annem- kendi pastanemizde pasta yermisin kızım?
Ben- Eveeet.
Annem benim halime gülüp garsondan sevdiğimiz pastaları getirmesini istedi.Annem beni pastane çalışanlarına tanıtdıktan sonra pastaneyi çalışanlara bırakıp evimize geldik.
Aneme odamda olucağımı söyleyip odama çıkıyodum ki annem konuştu.
Annem- Banu okula kaydını yaptırdım.
Yarın okula gidiceksin bu yüzden alarımı şimdiden kursan iyi edersin kızım.Ben- tamam annem deyip odama çıktım.
Üzerimi değişip yatağıma oturdum.
Yeni telefonumu elime alıp wattpad uygulamasını indirdikten sonra wattpada kitap okmaya başladım.
Kaç saatdir okuyodum anamamıştım kendimi o kadar kaptırmıştımki kitapa akşam olduğunu bile anlamamıştım.
Odamdan çıkıp mutfağa gitdim ablamda gelmişti ve masayı kuruyodular.
Ablama selam verip sarıldım.
O abimin ikiziydi ona baktığımda sanki abim karşımda durmuştu sadece saçları uzundu abimin saçlarından.***
Akşam yemeğimizi yeyip ortalığı topladık.Annem ile ablam salonda çay içiyodular ama benim yarın okulum vardı ve uykum gelmişti bu yüzden annemlere iyi geceler dileyip odama çıktım telefonumda alarımı kurduktan sonra yatağıma yatıp uyudum.
🌠🌠🌠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER GERÇEK OLDU
NouvellesHayallerinin gerçek olmasını isteyen bir kız. o hep Hayallerinin gerçeklesmesini istiyo bakalım BANU- nun hayalleri gerçek olucakmı.