『Banudan』
Babam bizi sevmiyodu ama yinede buna dayanıyo ve birlikte yaşayıp gidiyoduk.
Babam annemin hiç bir zaman mutlu olmasını istememişti.
Annem dışarı çıksa eve geldiğinde annemi ağlatır.
Annem güldüğündede hep onu döver.Babam annemi dövdüğü ve üzdüğü için abim ile ben babamdan nefret eder onu bi baba gibi görmez hatda ben ona çoğu zaman baba bile demem.
Ablam ise bizim gibi değil babamın annemi dövdüğünü üzdüğünü bile-bile babamızı çok seviyo.
Abim annemi ne kadar korumaya çalışsada babam son zamanlarda dahada kötü biri olmuş ve abimede vurmaya başlamıştı.
Abim ise babamdan ne kadar nefret etsede ona elin bile kaldırmıyodu.
Çünkü nefret etsede o bizim babamızdı.Evde eski-püskü kanapede oturumuş annem ben ve ablam konuşup gülüyoduk.
Annemin glümsemesini görmek beni mutlu ediyodu. Bu yüzdende onun glümsemesini görmek için saçma-sapan haraketler yapıyodum annemile ablam ise benim bu hailme dayanamayıp kah-kaha atmaya başladılar.
Babam uykusundan uyanıp bizim yanımıza geldiğinde annemin yüzündeki glümsemeyi gördü.
Eyvah babam annemin glümsemesine dayanamıyodu bu yüzdende onu hep ağlatırdı.
Anneme baktığımda korkusundan yüzündeki glümseme yok oldu.
Babam anneme sinirle bakıp konuştu
Babam- bi uyutmadınız be!. Görmüyomusunuz uyuyom ne gülüyosunuz!.
Ben- senin işin gücün uymak ya zaten.
Babam- kes sesini almayayım ayağımın altına senide!.
Ben- sanada bu yakışır zaten aşağılık herif alsana ayağının altına bakalım.
Babam sinirle üzerime geliyoduki annem onu engeleyip bana döndü
Annem- Banu kızım bi sus bi gün bu dilin başına bela olucak. Şimdi sus babanı dahada sinirlendirme.
Babam- kız Nevin yürü odaya! Sinirimi senden çıkarıcam.
Annem korkarak odaya doğru yürümeye başladı.
Babamın annemi neden çağırdığını biliyoduk yine her zamanki gibi onu suçsuz yere dövücekti.
Bize gülmek yasaktı sanki ne zaman glümsesek hemen azrail gibi kafamızın üstünde bitiyodu şerefsiz.
Ablam çoktan ağlamaya başlamıştı ama ben ise ağlamıyor hatda annemi bu caninin elinden nasıl kurarırım diye düşünüyordum.
Abimde evde değildiki o yardım etsin bana.
Abim evi geçindirmek için küçük bi kafede garsonluk yapıyordu.
Babamda annemin arkasıyca gidiyoduki hemen konuştum
Ben- baba annemizin bi günahı yok neden yine onu dövüceksin.
Sadece glümsedi diyemi lütfen baba yapma.Babam- benim işime karışma defol!.
Benise durmayıp hemen babamın koluna yapıştım
Odaya gitmemesi için ama babama gücüm yetmedi malesef.Babam beni hayvan gibi itdiğinde yere yapışıp kaldım.
Annem odaya çoktan girmişti babamda odaya girip kapıyı klitledi.
Ablam gelip bana ayağa kalkmam için yardım etdiğinde hemen odanın kapısına koşup kapıya vurmaya başladım.
Ben- baba aç kapıyı!.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER GERÇEK OLDU
Historia CortaHayallerinin gerçek olmasını isteyen bir kız. o hep Hayallerinin gerçeklesmesini istiyo bakalım BANU- nun hayalleri gerçek olucakmı.