Sabah alarımın sesini duymuş ama takmayıp uyumaya devam etmiştim.
Birden uykumun en tatlı yerinde annemin beni sarsması ile gözlerimi açtım.
Ben-anne ne var ya bırak uyuyayım ya off.
Annem-anneye oflanmaz kalk kız bu gün okulun var senin alarım çaldı ama takmayıp uyumuşsun anlamıyorum ki alarımın sesini ben mutfaktan duydum ama sen alarımın yanında uyuyosun.
Ben-anne biliyomusun ben anlamıyom ya.
Annem- neyi anlamıyosun kızım?.
Ben-siz annelere;anneye of denmez, anneye anne ya denmez, anneye uf denmez, anneye bıktım denmez, anneye sen yap anne denmez peki siz annelere ne denir annişkom?.
deyip tatlı-tatlı gözlerimi kırpmaya başladım.Annemin ne zaman eline aldığını anlamadığım ayağındakı terliği kafama geçirdi.
Annem- öylemi kız!.
Buraya gel çabuk anne terliği yemek istiyon galiba.Annem diğer ayağındakı terliği çıkarıp kafama fırlatıyoduki hemen odamdakı lavaboya koşup içeri girdikten sonra kapıyı klitledim.
Annem- tamam deli kız okula geç kalıcaksın ben gitdim kiyafetlerini giy sonrada mutfağa gel.
Annemin odamdan gitdiğini çarpan kapımdan anladım.
Hazır lavaboya gelmişken elimi-yüzümü yıkadıktan sonra lavabonun kapısını açıp lavabodan çıkıyodum ki koluma terlik indi.
Annem beni kandırmış odamdan çıkmamıştı.
Kadına bak ya saki çocuk bide benim çıkmamı beklemiş sabırla.Ben- ya anne ya!.
Annem- anneye ya anne denmez deyip bana sırıtdıktan sonra odamdan çıkıp gitdi.
Bu kadın beni deli ediyo ya!.
Okul ünüformaların üzerime geçirip saçımı at kuyruğu yaptım.
Ayağıma ayakabılarımı geçirip sırt çantamıda alıp telefonumu içine tıktıktan sonra odamdan çıkıp aşağı salona indim.
Ablam yine evde değildi.
Ben-anne ben çıkıyom kahvaltı etmiyicem.
Tam evden çıkıyodum ki annem arkamdan seslendi.
Annem- kızım birincisi harçlığını almadın, ikinciside okulunun adresini bilmiyosun.
Ben- sen adresi söyle taksici götürür beni.
Kendimde yol giderken okulumun yolunu hafızamda tutarım.Annem- tamam deyip adresi söyledikten sonra harçlığımı ve taksiye vericeğim parayı elime tutuşturup yanağımı öptükten sonra okulunda ilk günün umarım iyi olur deyip eve girdi.
Bende taksi çevirdikten sonra binip annemin verdiği adresi taksiciye söyledim.
Okula geldiğimde taksicinin parasını verip arabadan indim.
Okulun kapısından içeri girdim.
Öğrencilerin bazıları okulun bahçesinde idiler.Onları boş verip okulun binasına girip müdürün odasını arıyodum ki tam karşımda büyük hariflerle kapıya Müdür Sefa Şentürk yazdığını görüp kapıya doğru gitdim.
Kapıyı çalıp gel komutunu aldıktan sonra odaya girdim.
Ben- Merhaba efendim.
Müdür- merhaba kızım sen yeni öğrenci Banu Ulukansın dimi Nevin Ulukanın kızı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER GERÇEK OLDU
ContoHayallerinin gerçek olmasını isteyen bir kız. o hep Hayallerinin gerçeklesmesini istiyo bakalım BANU- nun hayalleri gerçek olucakmı.