2Bölüm

24 6 14
                                    

Sabah uyandığımda sandalyede uyuduğum için belim tutulmuştu.
Anneme baktığımda sanki bir melekti mışıl-mışıl uyuyodu.
Annemi uyandırmayayım diye sesizce sandaleden kalkıp saldalyeyi eski yerine bıraktıktan sonra yeniden annemin yanına gidip yanağına tüy gibi öpücük kondurup açılan üzerini örtüp hastane odasından dışarı çıktım.

Hastanenin kantinine inip kendime bi kahve aldıktan sonra yeniden annemin odasının olduğu kata geldim ve odanın dışındakı bekleme koltuğuna oturarak kahvemi içmeye başladım.

Ben böyle kahvemi içerken abimler geldi.

Barış- günaydın kardeşim annem nasıl iyimi?.

Ben- günaydın. Evet iyi ve uyuyo bu yüzden uyanmasın diye burda oturuyom.

***

Annem uyandığında abim annemin halını hatrını sorduktan sonra çıkış işlemlerin hall etmek için gitdi.

Ablam ile ben ise annemin üzerini değişmesine yardımcı olduk.

Abim geri geldiğinde annem ne söylesede abim annemi dinlemeyip kucağına alarak önceden çağırılmış olan taksiye dördümüzde binerek eve gitdik.

Eve geldiğimizde abim annemi evdeki eski-püskü kanapeye yatırıp üzerine pike örtdü.

Ablam ise hemen mutfağa gidip annem için çorba yaptı.

Çorba hazır oldukta anneme yedirip, ilaçların içirdi.

Annem uykusunun geldiğini söyleyip kanapede uykuya daldı.

Abim ise işe gidiceğini söyledi

Barış- kızlar ben işe gidiyom. Eğer o şerefsiz buraya gelirse bana mutlaka haber verin.

Ben-tamam abi.

Abim gitdikten sonra ablamla oturmuş biraz konuşmuş sonra ablamda boş olduğu için odamıza çıkıp ders çalışmaya başladı.

Benimde canim sıkıldığı için tv-ye bakıyodum ama tv-de de iyi bişey olmadığı için annemi izlemeye başlamıştım.

Annem tatlı-tatlı uyuyodu bende dayanamayıp diğer kanapeye yatarak uyumaya çalıştım.

Benim yanımda biri uyuduğunda benimde uykum geliyodu.

***

Uyandığımda akşam olmuşdu ablam mutfakta akşam yemeği yapıyodu.

Annemin yemeğin yedirdikten sonra annem uğraşıcak bişey bulamayıp uyumayı seçti.

Abim geldiğindede mutfağa geçip akşam yemeklerimizi yedik.

Yemekten sonra abim ve ablam ile oturup biraz konuşup-sohbet etdikten sonra odalarımıza çekildik.

Ablam ile kaldığım odaya girip üzerimi değişmeden yatağa yatarak uyudum.

Umarım beğenirsiniz😀.

HAYALLER GERÇEK OLDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin