Amaran❗
Part ini sedikit cringe sedikit disebabkan orang yang menulisnya angau dengan tiktok ii drama lelaki handsome yang menggelarkan dirinya sebagai boyfriend online🙈▪️▪️▪️
Kapal terbang AirAsia mendarat dengan selamat pada landasannya. Daya tujah, daya angkat dan segala punya daya dikawal dengan baik oleh pilot kapal terbang tersebut.
Bagasi yang sama ditarik menuju ke tempat menunggu kereta sewa. Setahun berlalu lagi. Lia dan Syafiq honeymoon lagi pada tarikh annivesery mereka. Kali ini, Maldives dipilihnya.
Beberapa bulan lalu, syarikat Syafiq dianugerahkan syarikat teragung dengan akhlak dan dedikasi para pekerjanya. Tambahan lagi, gelaran jutawan muda diterima Syafiq. Satu rezeki dari Allah.
Hotel persendirian dipilih nun jauh di pantai. Hanya sebijik hotel persendirian mewah dan lawo di tengah tengah lautan Maldives.
"Lawanya abang. Lia suka sangat" kata Lia lalu memeluk Syafiq erat.
"All for you sayang" balas Syafiq lalu mencium ubun-ubun Lia.
♥️♥️♥️
"Aku terima nikahnya Nur Kasih binti Abdullah dengan mas kahwinnya RM1500 ringgit tunai" lafaz Syazwan dengan sekali lafaz.
Cukup terngiang-ngiang lafaz cinta yang diberikan Syazwan seminggu lalu. Sungguh termimpi-mimpi olehnya.
Kasih yang mendengar bunyi pulasan pintu pantas berpura-pura tidur. Sekejap dia mendiamkan diri. Harap tidak terkantoi.
Syazwan membaca bismillah sebelum masuk ke bilik isterinya itu. Nasib dialah kahwin dengan Kasih.
Syazwan masuk ke bilik dan melihat Kasih sedang enak tidur.
"Nak mengelak lah tu" desis Syazwan.
Syazwan naik ke atas katil. Sengaja dia berada di atas Kasih ingin mengusiknya.
"Biy, tidur ke.? Biy" panggil Syazwan penuh romantik sambil bermain dengan pipi mulus Kasih.
*omg drama tiktok bermula🤣
Kasih cuba menahan ucapan lembut Syazwan. Sudah dia duga yang Syazwan mengetahui kelemahannya. Sayang sekali, Kasih tidak sedar bahawa Syazwan berada di atasnya.
Semakin lama ii, semakin dia tidak boleh menahan geli tersebut.
*omo omo🥺
Kasih membuka matanya untuk mengelak dari sentuhan Syazwan yang sungguh menggelikan namun lain yang berlaku apabila bibirnya dan bibir Syazwan bertemu
YOU ARE READING
Encik Sabar Cik Garang [COMPLETED]
Roman d'amourبسم الله الرحمن الرحيم [FIRST STORY FROM ME >3] enjoy reading and don't forget to press button vote 👍🏻 . . . . . "Syafiq setuju tak, kalau bakal menantu abi dan ummi orang kampung?" tanya abinya. . . Mata bertemu seketika. Seterusnya,kelenjar...