1. ( PAST )

13 3 0
                                    

.

.

.

Nara tunggu flight dia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Nara tunggu flight dia.. 

"Nara..."minhyu dan hyeon bi dtg kat nara..

"Hey.. "Nara peluk dorg.. 

"Pukul brapa flight kau??"soal hyeon bi...

"4 ptg..  Korg??"soal nara..

"Flight ke New York pukul 4.30.. Mknanya kau yg akn msuk dulu.."hyeon bi pgang tgan nara dan minhyu...

"Flight ke Jepun aku pukul 5.."minhyu tunduk..  Nara ktawa..  Minhyu dan hyeon bi pndang nara..

"Siapa sangka prjalanan kita akn smpai ke point nie..  Hyu,  kau dgn aku dh brkwn dari skolah rendah, aku tk prnah bygkn pun kita akn brpisah mcm nie.. Bi,  kita bru brkwn setahun, tp kita dh kongsi kesakitan sama2.. Now kita brtiga kena ambil jalan yg lain.."nara tunduk.. Airmata dia mgalir.. Minhyu peluk nara..

"Don't worry nara.. One day,  kita brtiga akn jmpa balik..  Dan masa tu,  kita akn rasa bangga dgn diri kita.. Kita akn buktikn, anak org miskin pun boleh ade kat atas kalau dorg brusaha.."minhyu usap blakang Nara, nara angguk.. Pgumuman penerbangan Nara..

"Time to go.. Sent me email.. Call me ok?? Take care.."nara pgang pipi minhyu.. Minhyu angguk.. Mmg sukar, tp nie je pilihan yg dorg ade..

"Take care Nara."hyeon bi ckp kt nara.. Nara angguk dan peluk hyeon bi.. Nara letak luggage dia dan dia masuk ke dlm balai brlepas.. Nara lambai kwn2 dia..

"Kita akn jmpa lg satu hari nnti, mgkin pd masa itu,  luka kita dh sembuh..  Sbb bak kata org, masa boleh mnyembuhkn luka.. Until we meet again friends.."Nara ckp dlm hati.. Nara tggu smpai dia boleh naik flight dan dia duduk kat tmpt duduk dia.. Nara punya seat kat tepi tingkap..  Nara sntuh cincin yg trsarung kat jari dia..

"HAN JISUNG..."Nara sebut prlahan nama lelaki yg mgubah khidupan dia...

.

.

🌼 FLASHBACK 🌼
.

💋  SETAHUN SEBELUM 💋
.
.

"Baik..  Ayam set B utk meja no 3.."nara bgthu mr.jung...

"Ok.."mr.jung goreng ayam..  Nara bersihkn meja.. 

"Selamat datang..."nara dgar bunyi pintu kdai dibuka..  Dia ambil order dan hantar order meja 3..

"Selamat datang.."nara pndang arah pintu dan minhyu lambai ke arah dia...

"Eomma..  Nara prgi skolah dulu,  minhyu dah sampai tu.."nara buka apron dia dan bg kat mrs.jung..

"Ok..  Elok2 ye.."Mrs.Jung kiss kpala nara..  Nara prgi kat minhyu..

TWORLD (TWO WORLD)Where stories live. Discover now