18. Selesaikn

9 3 0
                                    

.

.

Sementara tu jisung masuk dlm kreta dia... Dia call seseorang...

"Helo wartawan Kim?? Sy ade mklumat yg sy nk bgthu awk.. Awk boleh tlg sy terbitkn artikel??"soal jisung.. Dia tk nk jdi pengecut lg..

"Boleh encik jisung.. Sy sent location, kita jmpa.."wartawan Kim snyum dan matikn call..

.

.

.

Namjoon pndang ahreum yg sibuk brmain kat laman... Namjoon prgi kat ahreum...

"Ahreum... "

"Appa joon.."ahreum peluk namjoon... Namjoon snyum...

"Ahreum jaga diri ahreum ok?? Dgar ckp mommy dan daddy.. Be a good girl syg.."namjoon kiss kpala ahreum...

"Appa joon nk prgi mana??"soal ahreum.. Namjoon tunduk..

"Appa joon nk prgi tmpt yg appa joon diperlukn.."namjoon snyum pahit..

"Mommy?? "Ahreum tk phm..

"Mommy ahreum tk prlukn appa joon.. Appa joon kena move on.."namjoon rasa sedih..

"Jdi betul apa yg daddy sy bgthu, awk hntar surat resign?? After 6 years awk jdi bodyguard sy??"soal hana.. Namjoon bgun dan pndang hana...

"It's time to go.."namjoon tunduk hormat pd hana dan masuk dlm rumah.. Namjoon prgi bilik dia.. Hana ikot namjoon...

"No.. Awk tk boleh prgi.. Siapa nk jaga sy??!!! Joon, awk ade disisi sy selama 6 tahun.. Smua org yg ade disisi sy prgi dari sisi sy.. Org yg sy ingat care psl sy, tk care pun psl sy.. Awk yg betul2 care psl sy.. Awk tk boleh tggalkn sy.. Not you.."mata hana brkaca..

"Jgn gunakn airmata hana.. Jgn buat sy lemah.. Sy tk nk awk prgunakn sy.."namjoon pejam mata.. Dia duduk atas katil..

"Prgunakn?? Sy tk phm.."

"Jgn pura2 tk phm.. Awk thu prasaan sy pd awk hana.. Sy ingat lepas awk brcerai, finally ade ruang utk sy.. Tp sy lupa , siapa sy?? Sy bodyguard je.. Awk pula trlalu hebat utk sy.. Sy penat 3 tahun mncintai awk... Prhatikn awk.. Lindungi awk.. Tp skali pun mata awk tk prnah pndang arah sy.. Biarkn sy prgi.. Org lain boleh lindungi awk.."namjoon pndang hana.. Airmata dia mgalir.. Hana trkejut sbb prtama kali dia tgok namjoon mnangis.. Namjoon ambil bag dia.. Dia nk kluar dari bilik tu tp hana backhug dia..

"Hana.."

"Please don't go.. Not you.. Not you joon.."hana trdesak...

"Why?? Tell me one reason to stay.."soal namjoon... Hana trdiam..  Namjoon leraikn pelukan hana.. 

"Brhnti mainkn hati sy.."namjoon nk kluar... Hana rasa sakit..  Dia tk boleh bygkn hdup dia tnpa namjoon...  Hana jatuh melutut...

"Kim namjoon...  Saranghae.."hana tunduk..  Dia rahsiakn prasaan dia dh 2 tahun..  2 tahun yg lalu,  dia dh brhnti pndang namjoon as bodyguard , tp dia tkot..  Tkot prasaan dia brtepuk sblah tgan..  Dia sgkakn namjoon baik dgn dia sbb tggungjwp tp hari nie bru dia thu namjoon cintakn dia... Lgkah namjoon trhnti..

"geojinmal.."namjoon tk boleh prcaya.. 

"Birthday sy dua tahun lpas..  Sy thu awk yg buatkn blueberry cheese tart tu..  Bukn beli..  Sy thu tgan awk melecur bukn sbb kne api rokok,  awk tk merokok pun tp kena microwave..  On that day,  jantung sy brdegup laju..  Masa sy mnangis sbb sy kecewa dgn daddy dan atuk sy,  pelukan awk yg paling menenangkn sy.."hana luahkn...

"Then why???  Knapa awk msih nkkn jisung??"namjoon pndang hana.. 

"Sbb sy marah..  Sy benci..  Sy rasa brsndirian... Sy rasa tk ada spe syg sy sbb tu sy tk nk jisung bhgia..  Dia punca pnderitaan sy,  jdi dia pun tk boleh bhgia.. Sbb tu la..  Maafkn sy joon.."hana tunduk..  Namjoon pndang hana..  Dia sntuh pipi hana.. 

TWORLD (TWO WORLD)Where stories live. Discover now