.
.
"Hyuk.."mr.han trkejut tgok anak sulung dia dpan mata... Mr.han terus peluk hyuk..
"Daddy..Hyuk nk jmpa mommy.."hyuk ckp kat mr.han.. Dia thu keadaan mommy dia..
"Mommy msty gmbira jumpa hyuk.."mr.han nk bwk hyuk masuk tp hyuk tahan mr.han..
"Hyuk nk brbincang brdua dgn mommy.. Please daddy.."hyuk ckp kat mr.han.. Mr.han angguk dan biarkn hyuk masuk dlm.. Mrs.han nk duduk minum air, hyuk terus tlg dia..
"Hyuk.. Nie betul2 hyuk ke.."mrs.han mcm tk prcaya.. Hyuk angguk...
"Ni hyuk mommy.."
"8 tahun syg tk balik.. Hyuk dh lupa mommy ke??"soal mrs.han..
"Maaf.. Hyuk prgi supaya hyuk boleh maafkn mommy.. Mommy , smpai bile mommy nk jdi mcm nie?? Cukup la mommy hncurkn hdup hyuk.. Jgn buat hal yg sama pd jisung.."hyuk pndang mrs.han..
"Mommy.. Mommy cuma nk yg trbaik utk jisung.."
"Trbaik?? Mommy.. Tlg jgn ulangi lagi ksalahan mommy.. Mommy lupa ke?? Lupa mcm mne Sora mati?? Mommy hncurkn hbgan kami, mommy ugut family sora.. Demi cinta sora pd hyuk, dia bunuh diri dia mommy... Smpai ke hari nie, hyuk Cuba maafkn diri hyuk, maafkn mommy.. Sbb kita brdua punca gadis sbaik sora tamatkn hdup dia... Now mommy nk nara buat hal yg sama?? Mommy nk jisung pula hdup sengsara mcm hyuk?? Hdup dlm pnyesalan?? Rasa nk mati stiap hari?? Siapa punca smua nie jdi?? Mommy punca nya.. Cukup la tu mommy.. Cukup.. Jgj jdi pmbunuh lg.."airmata hyuk mgalir.. Mrs.han tk sedar yg dia mnangis juga...
"Smpai ke hari nie, hyuk pikir.. Seorang ibu spatutnya buat apa sje utk kbhgiaan anak tp mommy tk.. Mommy rampas kbhgiaan kami.. Mommy punca pnderitaan kami.. Knapa mommy?? Knapa mommy pntg kn diri mommy??"soal hyuk.. Mrs.han tunduk.. Dia rasa brsalah.. Dia rasa malu dgn diri dia...
"Maafkn mommy.."
"Minta maaf pd kluarga sora.. Bukn hyuk.. Jaga ksihatan mommy tu.. Mommy bukn makin muda.."pesan hyuk dan dia kluar dari bilik tu..
"Hyuk??"
"Maaf daddy.. Hyuk tk nk jisung alami nasib yg sama mcm hyuk.. Hyuk minta diri dulu.."hyuk bredar dari situ.. Hati dia trluka sgt.. Mr.han rasa brsalah.. Dia tk brjaya lindungi sora dulu tp dia Cuba lindungi nara..
.
.
.
Ahreum snyum je sbb mommy dia layan dia dgn Sgt baik.. Jisung suka tgok interaksi hana dan ahreum..
"Kita nk prgi mana nie??"soal jisung...
"Cafe nara.. I nk pulangkn you dan ahreum pd dia.."hana ckp kat jisung..
"Daddy, mommy kata daddy nk khwin dgn eomma nara.. Ahreum suka.. Ahreum nk ade mommy dan eomma.."ahreum snyum gmbira.. Jisung agak trkejut..
"I bgthu prkara yg betul.. I nk hbgan you dan nara brjaya.."hana ckp dgn ikhlas.. Dorg smpai kat cafe nara.. Dorg msok dlm cafe..
"Eomma nara.."ahreum lari peluk nara.. Nara trkejut dgar panggilan tu.. Nara dukung ahreum..
"Hai nara.."hana tegur nara.. Nara tunduk hormat...
"Hai.."nara snyum...
"Jagakn ahreum utk aku.. Aku kena prgi nie.."hana ckp kat nara..
"Ok.. Jaga diri.."nara tk prnah brdendam dgn hana.. Hana angguk..
"Maafkn aku nara.. Aku thu aku bnyk buat Salah kat kau and jisung.. Tp kali nie aku tkkn jdi pghalang lg.. Aku ade dipihak korg.. Be happy.."hana ckp kat nara.. Nara snyum.. Dia rasa lega masalah dia dan hana dh selesai.. Jisung snyum kat nara juga...
YOU ARE READING
TWORLD (TWO WORLD)
ספרות חובביםJung Nara, Byun Minhyu dan Min Hyeon Bi, gadis miskin yg dpt sambung belajar kat University elite, berkat bantuan biasiswa.. . . "No one believes in Love at First sight until that special person comes along and steals your heart.." . . Nara pnda...