10. BAHAGIA?

9 3 0
                                    

.

.

"Jisung... Jisung."nara bgun dan dia tgok dahi jisung brdarah.. Jisung pgang pipi nara...

"Awk tk apa2 kn.. Bgus la."jisung snyum sbelum dunia dia gelap..

"No..  Jisung.."nara cuak dan dia call ambulans.. Dlm ambulans,  nara risau sgt..  Spnjang prjalanan ke hospital,  nara pgang tgan jisung.. 

.

.

🌻 HOSPITAL 🌻
.

Nara lega bila doctor bg jisung tk apa2..

"Terima kasih doctor.."nara snyum..

"Sy dah call kluarga encik Han.."doctor bgthu dan nara angguk..  Nara masuk bilik jisung..  Dia thu dia tk boleh Lama2 nnti mommy jisung smpai dan nmpk dia.. Nara pgang tgan jisung..  Dia trpndang promise ring dia dan jisung yg jisung masih pakai.. 

"Knapa..  Lepas 5 tahun, lpas sy mungkiri jnji sy, awk masih pkai cincin nie.. Awk msih nk selamatkn sy.. Knapa awk buat smua nie jisung?? Awk spatutnya hdup bhgia.. Bukn mcm nie.."nara brckp sndiri.. Nara kiss dahi jisung.. Dia rindu sgt tp dia tk ada hak.. Nara bgun, dia nk balik.. Jisung pgang tgan nara..

"Sbb sy cintakn awk.."jisung pndang nara...

"Bhgia?? Susah tnpa awk.."mata jisung brkaca..

"Jisung.."

"Please don't go..  Please don't leave me.."jisung tk boleh kehilangan nara lg..

"Daddy!!!!! "Ahreum masuk bilik jisung dgn hana, namjoon dan Mrs.han.. Nara tarik tgan dia yg jisung pgang.. 

"Chingu??  Chingu!!"ahreum lari kat nara dan dia peluk nara..

"Hai chingu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Hai chingu.."nara melutut dan bls pelukan ahreum..

"Kau buat apa at sini??  Lepaskn anak aku!!! "Hana tarik ahreum dari nara..

"Sakit.. "Ahreum mula mnangis..

"Diam!!!  Aku kata diam!!"hana marah ahreum..

"Hana!!!  Lepaskn ahreum.."jisung pula marah..  Kpala dia sakit..

"Eh..  I mommy dia,  sukahati I la nk pgang anak I..  I tk nk badi org miskin melekat dgn anak I.."hana hina nara.. 

"Kau buat apa kat sini??  Aku ingatkn aku dh brjaya buat kau sedar diri masa kau hilangkn diri tu..  Tp aku salah,  mmg org miskin smua nya jenis pmpuan murahan yg goda suami org ke??!!"kata2 Mrs.han umpama pisau yg menusuk tepat kat hati nara..

"Maaf.. "Nara ambil barang dia dan nara nk kluar..  Jisung pgang tgan nara..

"Please.."jisung merayu tp nara geleng kpala...

"This is the reason why..  Be happy with your family..  I'm sorry.."nara tarik tgan dia yg jisung pgang dan nara kluar..  Dia tk boleh terima pghinaan lg.. 

TWORLD (TWO WORLD)Where stories live. Discover now