11.Sukar

8 3 0
                                    

.

.

"Byun minhyu!!! Kluar!!!!!!!!!"min ho jerit.. Taehyung kluar dari rumah..

"Apa masalah kau nie?? Dtg umh org buat kecoh?? Org kaya mmg tk ada adab ke??"soal taehyung.. Dia rasa marah...

"Minhyu.. Aku nk minhyu.. Yah byun minhyu.."min ho jerit...

"Min ho.. Dh.. Maaf.. Kwn sy mabuk.. Min ho jom balik.."jisung tarik min ho..

"Tk nk.. Aku nk jmpa minhyu.. Dia benci aku jisung.. Aku tk Salah.. Aku nk lindungi dia dari mommy aku.. Mommy aku jahat.. Dia nk buat umh anak yatim nie ditutup.. Aku dgar smua nya jisung.. Aku.. Aku tk boleh.."min ho mnangis.. Jisung phm pgorbanan yg min ho buat..

"Taehyung.. Biarkn dia masuk.."Mr.byun ckp kat taehyung..

"Tp appa.."

"Tk apa.. Bwk je dia masuk.. Dia tetamu kita.."Mr.byun tepuk bahu taehyung..

"Tk apa uncle, sy bwk kwn sy balik.."jisung ckp kat mr.byun..

"Tk payah.. Tggalkn dia pd kami.. Ade yg kami prlu bincangkn.."muka mr.byun serious.. Jisung angguk dan tunduk hormat.. Dia tk ade pilihan pun... Taehyung papah min ho...

"Bwk dia masuk bilik tetamu.. Biar dia rehat.. Nnti masak kn sup bayam utk dia.."mr.byun ckp kat isteri dia.. Mrs.byun angguk.. Taehyung bwk min ho yg dh tk sedar masuk bilik tetamu.. Dia baringkn min ho atas katil..

"Minhyu.. Maafkn sy.. Minhyu.."min ho trsebut2 nama minhyu..

"Kau syg sgt kat minhyu tp tu la..."taehyung mgeluh...

.

.

.

Nara pgang rantai cincin.. Dia tk sgka dia akn jmpa jisung balik.. Dia tk sgka yg jisung akn cintai dia lg lpas apa yg dia buat.. Nara buka laptop dia.. Wallpaper gmbar jisung..

Gmbar yg diambil masa dorg prgi taman tema

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gmbar yg diambil masa dorg prgi taman tema.. Nara teringat gelak ktawa dia dan jisung...

"Knapa smuanya jdi sukar utk kita.. Sgt sukar.. "Nara brmonolog sndiri.. Nara book flight ke Busan.. Dia nk jmpa parents dia, itu yg nara perlukn..
.

.

💋 HWANG'S CONSTRUCTION 💋
.
.

Hyunjin pndang hongseok mcm tk prcaya...

"Lakaran nie utk sy.. Dari cik hyeon bi??"soal hyunjin tuk confirmkn...

"Yup.. Dia tk nk sign apa2 prjnjian, dia cuma minta bayaran utk lakaran kalau encik hyunjin setuju.."hongseok bgthu apa yg hyeon bi bgthu dia..

"Baik.. Sy akn teliti lakaran nie dan apa2 sy akn bgthu cik hyeon bi.."hyunjin senyum sndiri...

"Encik hyunjin.. Utk pgetahuan awk, sy sukakn hyeon bi.. Sy belum luahkn tp sy akn luahkn.. Sy tk thu siapa awk utk hyeon bi tp sy pasti awk seseorang yg hyeon bi tk nk ingat.. Jdi tlg jgn halang laluan sy.. Itu je.."hongseok brdiri dan tunduk hormat kat hyunjin dan kluar.. Hyunjin speechless..

TWORLD (TWO WORLD)Where stories live. Discover now