.
.
"Ye.. Hyunjin cintakn dia dan tk prnah sesaat pun prasaan nie hilang.. Sebelum nie hyunjin bodoh.. Hyunjin tkot khilangan status pewaris hwang, hyunjin lukai dia.. Hyunjin jdi lelaki kejam tp skrg smua dh brubh.. Hyunjin akn buat apa sje utk lindungi dia dari kluarga kita.."hyunjin ckp dgn confident...
"Walaupun hyunjin akn hilang segalanya?? hilang kluarga, hilang warisan?? Snggup hilang smuanya utk prempuan tu??"Soalan minhyun pd hyunjin..
"Yes.. Selama 5 tahun, hyunjin hdup sbagai hwang hyunjin tnpa hyeon bi, hdup hyunjin tk ada mkna.. I'm not happy at all.. Hyunjin rasa cukup la hyunjin hdup dlm pnipuan mcm nie.. Kaya tp tk bhgia utk apa?? Ade harta bnyk2 tp hati kosong?? Utk apa?? Hyunjin nk hdup dgn lebih baik.."hyunjin bgthu minhyun dan dia kluar dari bilik meeting...
"Snggup lepaskn segalanya demi cinta?? Dia nie dh hilang akal ke??"minhyun brmonolog sndiri.. Dia rasa kptsan hyunjin tk msuk akal...
.
.
.
🌻 MODEL AGENCY 🌻
.Baekhyun pndang contract dpan dia..
"Syampu?? Kata nk dptkn contract dgn MH Cosmetic?? Company tu company yg smakin trkenal.. Nama aku pun akn naik kalau aku jdi duta dorg.."baekhyun ckp kat chanyeol.. Chanyeol CEO agensi model tu..
"Aku dh hntar profile kau, tp direject.. Dorg tk nk kau.."chanyeol brterus terang..
"Tk nk?? Helo.. Aku rasa model paling mndatangkn hasil, aku kn?? Biar aku jmpa owner MH Cosmetic.."baekhyun confident..
"Utk apa?? Mgkin pnampilan kau, wajah kau tk ssuai kot dgn produk dorg... Dorg dh pilih org lain.."chanyeol ckp brsahaja..
"Mwo?? Org lain?? Siapa???!!"baekhyun mcm tk boleh terima..
"Chen.."
"Mwo???!!! Model hingusan tu?? Biar betul.. No.. No.. Bak sini profile aku.. Aku sndiri akn jmpa owner MH tu.."ego baekhyun trcabar..
"Ok.. Tu ada alamat atas name card tu... Good luck.. Jgn buat hal smpai chen pulak hilang krja.."chanyeol ingatkn baekhyun tp baekhyun tk peduli sbb dia rasa tk puas aty.. Baekhyun kluar dari agensi...
.
.
🌼 MH COSMETIC 🌼
.Minhyu tgah tgok laporan jualan buln lpas..
Tuktuktuk..
"Masuk.."minhyu brsuara..
"Boss.. Ade org nk jmpa boss.. Encik baekhyun.."hyunjae bgthu minhyu..
"Apa dia buat at sini.."minhyu trtnya sndiri..
"Boss?? Boleh suruh dia masuk ke??"hyunjae pelik bila tk ada jwpan dari minhyu...
"Oh maaf.. Boleh.. Suruh dia masuk.."minhyu tk nk lari dari baekhyun.. Minhyu Cuba tenangkn diri... Baekhyun masuk dgn hyunjae.. Baekhyun trkejut bila nmpk minhyu.. Baekhyun tunduk hormat at minhyu...
"Yes encik baekhyun?? Nk jmpa sy utk apa ye??"minhyu Cuba jdi profesional..
"Hyu?? Tk sgka adik oppa dh brjaya mcm nie, knapa tk cari oppa??"soal baekhyun... Dia snyum..
"Oppa?? Sorry?? Do I know you encik baekhyun??"minhyu buat muka serious..
"Minhyu?? Nie oppa.. Abg kndung hyu.."baekhyun Cuba sntuh minhyu..
YOU ARE READING
TWORLD (TWO WORLD)
FanfictionJung Nara, Byun Minhyu dan Min Hyeon Bi, gadis miskin yg dpt sambung belajar kat University elite, berkat bantuan biasiswa.. . . "No one believes in Love at First sight until that special person comes along and steals your heart.." . . Nara pnda...