5 (Past) & (Present)

10 3 0
                                    

.

.

"Nmpk serious.. Apa yg korg sembangkn.."min ho smpai bwh..

"Sembang2 kosong je.. Jom kita mkn.."Mrs.lee snyum trpksa. Keadaan kat meja mkn kekok.. Lpas mkn ,min ho hntar minhyu balik..

"Thanks for today.."minhyu snyum..

"Sy happy sbb my mom restui hbgan kita and dia layan awk dgn baik.."min ho pgang tgan minhyu..

"Min ho.. Sy nk tnya ssuatu boleh??"minhyu rasa nk thu..

"Apa dia??"soal min ho...

"Kalau mommy awk tk suka sy dan minta awk tggalkn sy, apa yg awk akn buat?"soal minhyu..

"Sy akn pujuk mommy sy.. Sy syg awk minhyu.. Sy tk boleh hdup tnpa awk.. Tp kita tk prlu risau apa2.. Mommy sy is the best mommy in the world.. Sbb tu dia restui kita.."min ho serious.. Minhyu srbasalah.. Kalau min ho tahu, min ho akn kecewa..

"Jnji dgn sy, apa pun jdi awk tkkn tggalkn sy??"soal minhyu lg.. Min ho angguk..

"Sy jnji.."min ho snyum.. Minhyu lega.. Sbb dia yakin min ho tkkn mungkir jnji.. Smpai rumah, minhyu pelik tgok eomma dia mnangis..

"Eomma.. Wae.."minhyu pndang appa dia..

"Hari nie temubual prtama oppa kamu.. Kami excited dan gembira utk dia...tp..."mr.byun tunduk..

"Tpi apa??"soal minhyu...

"Oppa kamu mgaku dia anak yatim piatu.. Dia kata kami dh mati.."mr.byun tunduk.. Jelas kekecewaan diwajah mr.byun dan mrs.byun.. Minhyu peluk eomma dia..

"Biarkn.. Kalau itu yg oppa nk.. Biar minhyu jaga eomma dan appa.. Biar minhyu jdi anak sulung.."minhyu rasa marah atas apa yg oppa Dia buat tp dia tk ada hak nk mgamuk, oppa dia dh buat kputusan tu..

.

.

.
"Nara , jisung cintakn kau.."minho bgthu nara.. Nara tunduk..

"Kadang2 cinta sje tk cukup.. Tk apa.. Terima kasih."nara bgun dan dia kluar dari cafe.. Hyunjin dan hyeon bi minta diri.. Tggal min ho dan minhyu..

"Knapa awk trmenung??"soal minhyu..

"Sy tk sgka keadaan akn jdi sukar mcm nie.."min ho tunduk..

"Knapa?? Kita tk ada mslh.. Mommy awk restui kita kn.."minhyu tk nk min ho thu hal sebenar.. Min ho pndang minhyu.. Min ho pgang tgan minhyu dan dia snyum.. Dorg jalan2 kat tepi sungai han..

"Awk mmg suka greentea kn.."min ho tgok minhyu minum greentea..

"Sedap.. Try la.."minhyu bg min ho air dia.. Min ho buat muka..

"Sy tk suka.. Tk ada rasa.."min ho geleng kpala... Minhyu snyum..

"Kalau kita tk dpt jmpa satu masa nnti, sy rasa stiap kali sy tgok green tea, sy akn ingat muka tk suka awk nie.."minhyu ktawa..

"Sy pula akn ingat muka happy awk dpt minum greentea tk ada rasa nie.."min ho sakat minhyu juga.. Min ho tunduk..

"Knapa?? "Minhyu pelik..

"Tk dpt jumpa tu.. Buat sy rasa risau.. Mcm mne kalau kita betul2 tk dpt jmpa.."min ho snyum pahit.. Minhyu peluk min ho..

"Tkkn trjadi.. Nk thu sbb apa?"

TWORLD (TWO WORLD)Where stories live. Discover now