.
.
"Sy sedang mgandungkn anak kami yg kedua.."hana buat pgumuman... Senyuman nara terus hilang.. Jisung pun nmpk sgt trkejut.. Hana pndang nara dan dia snyum sinis...
"Kau rasa aku akn biarkn kau bhgia?? Tk nara.. Kau silap besar.. Tmpt kau hnya kt kaki aku.."hana ckp dlm hati... Nara pndang jisung.. Jisung geleng kpala..
"Ckp ssuatu jisung.. Nafikan.."nara ckp dlm hati..
"Wah betul ke encik jisung.."soal wartawan... Kalau jisung nafikn, hana akn malu.. Kalau dia ye kn, nara akn kecewa.. Jisung angguk... Air mata nara mgalir.. Ye won bengang.. Dia dh agak jisung masih pengecut.. Minhyu pndang nara.. Ye won prgi kat nara..
"Jom.."ye won lap air mata nara.. Mark pndang nara dan jisung serentak.. Dia dh phm..
"Sy pun ade pgumuman.."mark brsuara.. Dia pndang mommy dia..
"Help me ok? Nara need us.."mark bisik kat mommy dia.. Wartawan dtg kat mark..
"Sy dan cik Nara , kami jalinkn hbgan cinta.."mark prgi kat nara dan dia pgang tgan nara.. Jisung trkejut.. Nara pndang mark..
"Let me help.."bisik mark kat nara.. Nara tk ye dan tk menidakkn.. Dia diam je spnjang majlis tu..
"Apa yg you buat?? We need to talk!!"jisung ckp kat hana..
"Your mom yg suruh I buat.. Ask your mom la.. Dh I nk balik.."hana kluar dari cafe tnpa rasa brsalah..
"Ahreum akn dpt adik ke daddy?? Soal ahreum excited.. Jisung geleng kpala...
"Mommy brgurau je syg.."jisung kiss kpala ahreum.. Mata dia masih pndang nara dan mark.. Jisung tggu smpai org balik.. Jisung pgang tgan ahreum dan prgi kat nara...
"Chingu.."ahreum tegur nara.. Nara snyum dan dukung ahreum..
"Be a good girl ok??"nara kiss kpala ahreum..
"Terima kasih sbb dtg encik jisung.. Kalau tk ada apa2 lg encik boleh balik.."nara ckp kat jisung.. Dia letak ahreum kat bwh..
"Nara.. We need to talk.."jisung ckp at nara..
"Maaf encik jisung, awk nk ckp apa dgn gf sy??"mark mnyampuk..
"Sy nk brckp hal yg peribadi dgn nara.."jisung pndang nara..
"Tk ada apa yg prlu kita bincang lg.. Jaga isteri dan anak awk baik2.."nara jalan tggalkn jisung..
"Nara..."jisung nk kejar nara tp mark tahan dia..
"Thanks utk Kptsan yg kau buat td.. Nara akhirnya sedar yg kau tu tk worth it.."mark ckp kat jisung...
"Oppa.. Pergi.. Jgn gnggu nara lg.. Nara dh bg bnyk peluang kat oppa tp oppa sia2 kn.. Oppa buat dia mnangis lg... Oppa masih pengecut.. So just go away.."tmbh ye won.. Jisung gnggam pnumbuk dia..
"Maaf.. "Jisung kluar dgn ahreum.. Dorg masuk dlm kreta dan jisung drive balik..
"Daddy..."ahreum pnggil jisung...
"Ye syg.."jisung tgah berasap sbenarnya...
"Laju.. Ahreum tkot.."ahreum ckp.. Jisung bru sedar , dia bwk laju sgt.. Jisung prlahankn kreta..
"I HAD ENOUGH.. I need to do something.."jisung ckp dlm hati.. Dia cuba tenangkn diri dia..
.
.
.
Minhyu diam spnjang prjalanan balik..
"Tk sgka yg dia buat announcement mgandung.."jackson brsuara dulu..
YOU ARE READING
TWORLD (TWO WORLD)
Hayran KurguJung Nara, Byun Minhyu dan Min Hyeon Bi, gadis miskin yg dpt sambung belajar kat University elite, berkat bantuan biasiswa.. . . "No one believes in Love at First sight until that special person comes along and steals your heart.." . . Nara pnda...