3. dio

23 3 1
                                    

Otišli smo do jednog luksuznog kafića jer je to neki Filipov ritual. Sve lukszuzno i prelijepo uređeno dok je meni sasvim svejedna okolina,bitno mi je da sam s osobom koju volim. Moje razmišljanje je prekinuo konobar koji nam je prišao.

-"Izvolite,što ćete da popijete?"

Filip je pogledao u mene i čekao da kažem nešto.

-"Ja bih sok od narandže."

-"A ja ću pivo."

Rekao je Filip te je konobar klimnuo glavom i otišao po piće.

-"Zašto sok od narandže?"

-"Baš zato što je zdrav."

Odbrusila sam mu,a on se smrknuo te odmah prešao na drugu temu.

-"Vodim te na jedno posebno mjesto kasnije."

-"Znaš da mrzim iznenađenja,reci mi odmah o čemu se radi."

Tužno sam ga pogledala u nadi da će mi reći o čemu je riječ.

-"Ne,ne. Ovaj put ćeš se morati strpiti."

Prevrnula sam očima na tu njegovu rečenicu. Stvarno sam jedna od osoba koja mrzi iznenađenja. Od tih gluposti uvijek ostanem u neizvjesnosti i nadam se nečemu što se vjerovatno neće desiti. Ne znam da li ću se razočarati ili biti iznenađena. Na primjer,sada imam osjećaj da će me Filip odvesti na neku lijepu stijenu gdje ćemo imati predivan pogled na grad i tu me pitati da budemo zvanično zajedno.

Nakon pola sata pričanja,zaputili smo se pješe u meni nekom nepoznatom smjeru. Na trenutak sam se prepala šta Filip smijera,ali sigurna sam da nije ništa strašno. Poznajem ga već duže vrijeme,on nema loše namjere.

-"Nemoj da se bojiš,neću ti ništa učiniti. Idemo na moje najdraže mjesto."

Ubrzo smo se našli kod jedne male firmice koja je bila iscrtana raznim grafitima. Skupila sam obrve,ali kad smo se još malo približili,shvatila sam gdje smo. Pa naravno,kako se toga nisam sjetila?Tetovaže. Filip obožava tetovaže,a ja ih blago rečeno prezirem. Mislim da si ljudi s tim samo uništavaju zdravo tijelo.

-"Nemoj misliti da ću da crtam te gluposti po svom tijelu."

Zaustavila sam Filipa te ga odmah informisala jer stvarno ne planiram to učiniti.

-"Ma daj Luna!Barem jednom u životu uradi nešto pametno. Napravit ćemo iste tetovaže mogu biti male ako već ne želiš nešto ogromno."

Rekao mi je,a ta rečenica mi je odzvanjala u ušima. Barem jednom u životu uradi nešto pametno?Što to treba da znači?Da sve što u životu radim nije pametno?

-"Šta ti to treba značiti?Ja barem radim nešto pametno za razliku od tebe!Ne opijam se po klubovima,ne pušim,ne pijem nego se trudim da svoje roditelje zadovoljim učenjem i da završim fakultet,dok si ti svojim roditeljima uništio život!Od tebe nema ništa i tvoji roditelji se ne mogu ponositi s tobom!Ukinuo si sve njihove nade u tebe,a meni pokušavaš nešto reći!"

Svaki dan ću izbaciti po jedan novi dio,nadam se da vam se sviđa nastavak. Pokušavam da nađem što više inspracije. Čitam knjige i po internetu tražim tako da ostavite vote i komentirajte🥰

Samo OnWhere stories live. Discover now