13.dio

13 2 2
                                    

-"Ne ljubavi. Uopće se nisi udebljala,mislim da ti se čini,a i znaš da bih ti reko."

Ustao se s kreveta te me zagrlio oko struka i poljubio u vrat.

-"Preslatka si mi kakva god da si,jesi svjesna toga?"

Nasmiješila sam se.

-"Već je vrijeme da se spremamo."

Klimnuo je glavom te krenuo prema mom ormaru. Tamo ima par stvari koje su mu ostale nekad kod mene i rekao je da ih perem da mu ostanu. Otišao se tuširati dok sam ja birala šta da obučem. Na kraju sam se odlučila za baby rozu haljinicu,koja je bila točno uz moje tijelo. Tu haljinu sam dobila od svoje mame. Pričala sam par puta o svojoj mami. Ovu haljinu mi je kupila dok je bila na poslovnom putu. Natalia je dobila baby plavu. Mama misli na nas obadvije jer smo jednostavno sve što ima. Zapravo ću vam reći jednu tajnu. Mama je htjela još djece,ali tata je rekao da je njemu sasvim dovoljno ovoliko koliko ima. Mama je još uvijek mlada jer od mene i Natalie je jako mala razlika i ona može još uvijek da zatrudni ali mislim da joj to više nije neka želja,nisam sigurna. Ostavila sam haljinu te se i ja otišla istuširat. Kad smo završili,obukli smo se te pogledali jedno drugo.

-"Izgledaš predobro!"

Rekla sam Bruni uzbuđeno. Voljela sam kad se obuče dobro jer oduvijek ima smisla za oblačenje. Obukao je bijelu košulju koja je oslikavala njegovo savršeno formirano tijelo i crne hlače,sat na lijevom zglobu i meni je bio sasvim savršen.

-"A tek ti."

Podigao me te zavrtio u zraku. Bila sam dosta manja od Brune. Moram da dižem glavu kako bih ga gledala i svaki put kad ga pokušam poljubiti moram da se nekako podignem na prste. Sjela sam za svoj stolić te ispeglala kosu,stavila malo šminke,a za par minuta sam bila gotova. Obula sam štikle,zgrabila torbicu te smo napokon izašli iz kuće. Sjeli smo u auto te se zaputili prema klubu jer smo se tamo dogovorili da se nađemo. Ja i Bruno smo stigli prvi te sjeli za šank i naručili piće. Zatim su i ostali došli te smo otišli za separe,pričali smo,pili,a zatim odlučili da plešemo. Ja,Sanja i Natalia smo polako izašle na podij. Sa Sanjom moramo da pazimo,ne smije da se izlaže nekim prevelikim fizičkim aktivnostima jer ima rizičnu trudnoću. Plesale smo uz glazbu,a zatim su se i dečki pridružili. Svi su malo više popili,ali Bruno je bio još uvijek pri sebi. Nikada nije pio previše bez obzira što svi oko njega uživaju u 10 pića,ali njemu to nije neka uživancija. Plesali smo svi zajedno,a zatim sam otišla do toaleta. Na putu do tamo me odjednom neko pribio uz zid. Pomislila sam da je Bruno,ali kad sam pogledala malo bolje,to nije bio Bruno. To je bio Filip. Krenula sam da dišem teže jer sam vidjela da je popio više i nisam znala što je u stanju da uradi.

-"Nedostajala si mi."

Rekao je gledajući me u oči. Progutala sam vlastitu pljuvačku te došla do riječi.

-"Pusti me na miru."

Pokušala sam da se izvučem,ali nisam uspjela.

-"Nećeš se izvući. Sada si s Brunom pa misliš da mi možeš pobjeći? Neće to ići tako dušo,sada ćeš malo biti moja."

Rekao je,a ja sam se nasmijala i prevrnula očima.

-"Naravno,koristit ćeš me kad to tebi treba?Popio si,idi kući sa svojom djevojkom mene pusti da uživam u svom životu."

Rekla sam te nekako uspjela da se izvučem.

-"Zamolila bih te da me se kloniš."

Nastavila sam do toaleta,a samo što sam ušla,vratio me nazad te pribio uz isti zid ponovno. Približio mi se te krenuo da me ljubi gladno. Odupirala sam se na svaki njegov poljubac i nisam uzvraćala. Krenuo je da me dira svuda po tijelu. Dosta je popio. Čitavo vrijeme sam pokušavala da se maknem,ali nisam uspjevala. Odjednom sam čula kako nam se neko približava. Nekako sam uspjela da odgurnem Filipa od sebe jer je doslovno bio priljepljen za mene. Kada sam ga se napokon otarasila,vidjela sam Brunu kako nas gleda sa razočaranim pogledom.

ostavite vote i mišljenje u komentare🤍!

Samo OnWhere stories live. Discover now