4. dio

20 4 1
                                    

Odbrusila sam mu i tek onda shvatila što sam rekla. Zašto sam ovako burno odreagovala na tu rečenicu. Ispala sam jako glupa prema Filipu. On je htio da me iznenadi ne znajući da ja ne volim tetovaže i to iscrtavanje po tijelu,a ja sam ispala kao zadnja glupača. Shvatila sam da je odmah spustio glavu i razmišljao o svemu tome.

-"Tako mi je žao Filipe. Nisam tako mislila. Ja.. Ja"

Krenula sam da se ispričavam,a on me u pola rečenice prekinuo.

-"Ne,ne Luna. Ti si zapravo u pravu. Ja svoje roditelje nikada nisam učinio ponosnima,uništio sam im sve nade,čak što više smatraju me sinom samo zato jer nosim njihovo prezime. Nisam se ponio kao dobar sin,a oni se više ni ne brinu jer nisam mario za njih i njihove potrebe."

Prekinula sam ga te ga zagrlila čvrsto. Zašto sam započela ovako osjetljivu temu?Ja sam velika pričalica,rijetko iskaljujem bijes na drugim osobama ali kada netko kaže nešto pogrešno,automatski sam naživcirana i nesvjesno kažem svašta,a to su većinom stvari koje uopće ne mislim.

-"Molim te oprosti mi,nisam te htjela povrijediti. Otići ćemo sada odmah napraviti tetovažu,ali nemoj da tražiš od mene da ja to radim."

Rekla sam mu te se odvojila od njega.

-"Ne,odvest ću te kući. Moraš da se odmoriš."

Rekao je to s dozom tuge i bijesa u svom glasu. Stvarno sam uništila ovo što sam imala. Odvukao me kući,pozdravili smo se te sam ušla u kuću.

-"Pa gdje si ti do sada?"

Uzviknula je moja majka koja je bila već vidno zabrinuta.

-"Išla sam u kafić s Filipom."

Rekla sam smoreno jer se osjećam jako loše zbog scene koju sam izazvala.

-"Sve u redu?Zamoli Olgu da ti napravi nešto za jelo. Ja i tata imamo sastanak pa poslije sastanka idemo na večeru. Kući nismo sigurno do 10. Sestra ti je gore u sobi."

Potvrdno sam klimnula glavom te zagrlila mamu. Mama i tata jako često rade,pa za mene i Nataliu imaju rijetko kad vremena. To im ne zamijerim,jer sve što rade,rade kako bi ja i Natalia imale sretno tinejdžerstvo. Natalia je moja mlađa sestra. Razlika je samo 7 mjeseci i ne,ne ide u moju školu jer je otišla za totalno drugačiji smijer. Ja sam u gimnaziji,dok je ona u ekonomiji. Dosta smo vezane,ali smo drugačije osobe. Natalia voli provode,trenira kickbox,ide često u shopping i obožava da joj se kupuju skupe stvari,dok sam ja čista suprotnost. Obožavam knjige i obući ću samo ono što taj dan odgovara mom raspoloženju,ne volim lukzuz,volim normalu i jednostavno sam takva,ali obožavam Nataliu bez obzira na sve naše suprotnosti. Natalia je jako vezana za tatu,a ja za mamu. Volim ih obadvoje,ali moju majku nitko ne može da zamijeni. Ni za što je ne bih dala. Često radi,ali obožava da izdvoji vremena da priča sa mnom i ide u knjižnicu da tražimo neke dobre knjige. Jednostavno je posebna.

Nadam se da vam se sviđa. Ostavite vote i komentirajte svoje mišljenje. ily💫

Samo OnWhere stories live. Discover now