-sutradan
Sinoć nisam ništa spavala. Toliko sam razmišljala o stvarima koje su se desile ili koje mogu da se dese. Jako mi je teško zbog svega što sam izgovorila Filipu,tko zna što je sinoć radio. Na ulazu u školu ugledala sam Sanju,Kostu i Marka. Prišla sam im te ih pozdravila.
-"Kako to da se ti i ja jučer nismo našle?"
Upitala me Sanja koja je bila vidno uznemirena jer vjerovatno sada misli da sam je izbjegavala.
-"Ma imala sam nekog posla,ispričat ću ti sve poslije škole."
Rekla sam mrzovoljno.
-"Ja sad idem na predavanje,danas malo ranije završavam. Luna,čekat ću te ispred škole. Vidimo se dečki."
Okrenula se te otišla,a nakon nekih 5 minuta i mi smo se zaputili prema našoj učionici. Kada smo stigli,vidjela sam Brunu kako sâm sjedi,nikoga nije bilo u razredu. Slušao je muziku,a kada nas je uočio,skinuo je slušalice te ih spustio oko vrata. Prišla sam mu te sjela pored njega,a Kosta i Marko odmah iza nas.
-"Šta slušaš?"
Upitao ga je znatiželjni Marko,jer on je osoba koja uvijek sve mora znati i mora da bude informisan oko svega.
-"Slušam pop muziku,ali na engleskom."
Malo me iznenadio njegov odgovor. Obično se svi ostali furaju na ove naše balkanske pjesme,dok je on bio sasvim drugačiji. I ja slušam englesku pop glazbu,mislim da imaju puno bolje pjesme i više iskustva od naših pjevača,zato mi se i sviđaju.
-"Koja slučajnost, i Luna voli slušati taj tip muzike."
-"Da volim,ali to sada uopće nije bitno Marko."
Marko je prevrnuo očima. Jako me živcira kad toliko priča,najbolje je kada šuti i ništa ne govori. Volim ga,mogu mu sve reći,ali dok priča svakakve mu gluposti ispadnu iz usta. Uskoro se učionica krenula popunjavati,učenici su dolazili i zauzimali mjesta,a uskoro je i nastavnik došao te započeo sat.
-"I to je bilo to Sanja,valjda ti je to dovoljno detalja."
Da,našla sam se sa Sanjom i ispričala joj sve što se dogodilo na dejtu,a i jučer. Filipa danas nisam vidjela,nazvat ću ga da dođe ispred škole da pričamo.
-"Stvarno si zaprskala,nisi trebala tako naglo da odreaguješ."
Rekla mi je Sanja koja je bila zabrinuta isto koliko i ja.
-"Znam Sanja,svjesna sam toga. Ne mogu da kontroliram svoj bijes,ali ta rečenica mi jednostavno odzvanja u glavi. To je bilo toliko jadno da tako o nekome misliš,a kamo li da mu kažeš to samo tako. I on je pretjerao,nećemo da se lažemo."
Rekla sam prisjećajući se šta se jučer desilo.
-"Razumijem te. Jeste,rekao je to,ali strah me da ne misli to. Luna,morat ćeš sama da ga preispitaš,njega i njegove namjere. Znam da ti se već duže vrijeme sviđa,nemoj da dopustiš da te povrijedi."
Sve dijelove sam napisala u jednom danu. Ova priča neće biti preduga 15 do 20 dijelova će sigurno biti. Svakako ostavite vote i komentirajte. ilysm💅🏼
YOU ARE READING
Samo On
RomanceLuna je sasvim obična tinejdžerka koja živi sa svojim roditeljima i jednom sestrom. Ide u privatnu školu za bogataše,roditelji su joj poslovni ljudi,a ona sanja o tome kako će krenuti na fakultet,a želja joj je studirati psihologiju. Ludo se zaljubl...