6. dio

18 4 1
                                    

Znala sam da je Sanja upravu. Ona je uvijek upravu zato je uvijek i poslušam,a i ona mene isto.

-"Šta kažeš da večeras odemo u neki klub i malo se opustimo?Dobro će ti doći."

Upitala me Sanja i vidjela sam da joj je stalo do toga da se malo oraspoložim.

-"Mislila sam da večeras pozovem Filipa ispred škole pa da razgovaramo."

Sanja je skupila obrve.

-"Nazovi ga sada da vidiš gdje je."

Posegnula sam u torbu za svojim telefonom,otvorila kontakte te nazvala Filipa. Uskoro mi se javila sekretarica,nedostupan je.

-"Nedostupno."

Rekla sam uznemireno.

-"Zvat ćeš ga tako cijeli dan i neće se javiti. Što misliš da odemo u klub od njegovog tate?Možda je tamo pa ćete moći razgovarati."

Da!Kako mi to nije palo na pamet.

-"Imaš pravo. Idemo doma da se spremamo."

Otišla sam kući te na ulasku odmah projurila u sobu,istuširala se,obavila higijenu i krenula da biram šta ću da obučem. Na kraju sam se odlučila za svijetlo plavu usku haljinu koju mi je mama poklonila. Paše uz moju dugu plavu kosu. Obukla sam je,našminkala se blago te ispeglala kosu. Ja sam spremna. Stala sam ispred ogledala. Malo sam se ogledala. Što ti sa sebe radiš Luna? Zar te toliko zanima gdje je on i što radi. Nisi se valjda toliko zaljubila? Prije mi ne bi ni palo na pamet da radi nekog odem u tako velik klub,radije bih sjedila kući,a ako već moram otići onda bih otišla u nekim običnim farmericama i majici. Nisam volila provode,ni sad ih ne volim sigurno. Uskoro se oglasilo zvono. Uzela sam torbu i brzo istrčala dolje kako Olga ne bi otvorila prije mene.

-"Idemo?"

Bila sam jako uzbuđena da nisam uspjela da vidim šta je Sanja obukla.

-"Taksi je tu i izgledaš prelijepo!"

-"Hvala i ti također."

Sjele smo u taksi te se zaputile u taj klub. Što ako Filip uopće nije tamo? Jao Luna,prestani da budeš toliki pesimista,sigurna sam da je tamo. Ubrzo smo stigle,platile taksi te ušle unutra. Po ulasku se odmah osjetio alkohol i dim. Nisam se naviknula na takvu atmosferu. Odmah smo otišle za šank,ja sam naručila bezalkoholni koktel,a Sanja je naručila viski. Ona se očito snalazi u ovakvoj okolini. Ustale smo se te otišle malo plesati na podiji. Razgledala sam malo okolo,tražila Filipa,ali nije ga bilo. Sišla sam sa podija i ostavila Sanju. Htjela sam naći Filipa. Još malo sam razgledala i onda krajčkom oka vidjela Filipa kako sjedi za stolom sa prijateljima,a pored njega neka ljepotica. Imala je prelijepu dugu kosu i neku provokativnu haljinu. Vidjelo se da je htjela da ju primjeti. Nakon samo 3 sekunde,Filip se okrenuo prema njoj,poljubio je te je uzeo za ruku i krenuli su da ustaju.

Ako vam se sviđa dio ostavite vote i komentarišite. Nadam se da vam se priča sviđa so far,želim vam lijep dan!🥀

Samo OnWhere stories live. Discover now