-"Pa da,zanimaju me tvoji prioriteti."
-"Moj jedini prioritet je ovo."
Približio mi se gledajući me u oči. Zadržavala sam kontakt očiju jer me bilo strah njegovog sljedećeg postupka. Lagano je spojio naše usne,a ja sam se opustila te nastavila da uzvraćam poljupce. Zaista sam se osjećala prelijepo i ovo je bio moj prvi pravi poljubac. Podigao me s kauča,dok sam svoje noge obmotala oko njegovog struka. Pribio me uz zid,a ja sam bila skroz izgubljena. Nisam htjela da se dogodi ono što očekujem. Bruno je nastavio da ljubi moje usne,shvatio je da sam prestravljena njegovim postupkom. Odnio me u sobu te smo nastavili gladno da se ljubimo. Nije bilo sljedećih koraka,samo on i ja kako uživamo. Grlio me i ljubio te u jednom trenutku na uho šapnuo "ne brini se". Zagrlila sam ga te nastavila da ga ljubim.
Zrake sunca su se probijale kroz spuštene roletne. Probudila sam se te vidjela da Bruno još spava. Izvukla sam se iz kreveta te otišla da spremim doručak. Kada sam sve završila,servirala sam stol a zatim čekala Brunu da se probudi. Nakon nekih 10 minuta je došao iz sobe te me poljubio na blic i sjeo da doručkuje.
-"Dobro jutro."
Rekla sam te krenula da jedem.
-"Hvala na doručku."
I on je započeo.
-"Želim da pričam s tobom o onom sinoć."
Rekao je te se blago nasmijao.
-"Znam Bruno,to je vjerovatno bila greška,ali meni je mnogo značilo."
-"Ne!To nije bila greška niti će ikada biti. Luna,sinoć je bila jedna od najboljih noći u mom životu."
Rekao je te se ustao i zagrlio me.
-"Znam i ja sam se fino provela i hvala ti što nisi navaljivao na nešto više."
-"Mislim da je ono od sinoć bilo dovoljno za početak."
Nastavio je da jede,a nakon što smo doručkovali,izašli smo iz vikendice te se zaputili prema motoru.
-"Vikendica je jako očuvana."
Rekla sam šutajući kamenčiće.
-"Da,pokušavam da je održavam. Djed je preminuo dok sam imao 14 godina i ovo je jedino što mi je ostalo od njega."
-"Žao mi je zbog tvog gubitka,ali sigurna sam da je tvoj djed zahvalan s nekog drugog mjesta,jer ovo mjesto još uvijek održavaš. Izgleda odlično."
-"Hvala ti Luna,drago mi je da ti se sviđa."
Jednu ruku je prebacio preko mog ramena te smo nastavili hodati.
-"Šta je s tvojim roditeljima?"
Upitala sam.
-"Tata živi sa mnom. Bavi se poslom i svojom firmom,ne provodimo toliko vremena zajedno i ako bih ja želio,ali poštujem to što radi. Mama je preminula kad i djed. Išli su zajedno na putovanje i doživili saobraćajnu nesreću."
Vidjela sam da se odmah rastužio. Nisam trebala da započinjem tako tešku temu.
-"Oprosti Bruno. Pričat ćemo o ovome neki drugi put,okej?"
Rekla sam kako bih smirila situaciju.
-"U redu je Luna."
Stigli smo do motora i zaputili se prema školi.
-"Napokon kući."
Bacila sam ruksak odmah pored vrata,oprala ruke i uzela telefon. Danas je bio jako dosadan dan. Ja i Bruno smo došli zajedno u školu,imali smo 5 sati. Cijeli dan sam samo razmišljala o njemu i ako je bio kraj mene. Sve što se sinoć dogodilo mi djeluje kao jedan obični san.
ostavite vote💗
YOU ARE READING
Samo On
RomanceLuna je sasvim obična tinejdžerka koja živi sa svojim roditeljima i jednom sestrom. Ide u privatnu školu za bogataše,roditelji su joj poslovni ljudi,a ona sanja o tome kako će krenuti na fakultet,a želja joj je studirati psihologiju. Ludo se zaljubl...