Hayal Kırıklıklarım

7 0 0
                                    

AA Hatırladım seni, sen şey değil misin. Hayal kırıklıklarım. Ne işin var burada neden geldin. Yetmedi bana yaptıkların. Yetmedi canıma kıyman. Söyle ne istiyorsun daha. Ben gecelerce uyumadım biliyor musun. Yemek yemedim, su içmedim. Hep senin yüzünden. Ne vardı da aşık oluyorsun öyle güzelim bi kıza. Seni sevmeyeceğini biliyorsun. kırılman daha mı iyi oldu. Bak bana ne hale geldim. Her saat antideprasan içmeler. Kronik takıntılarım falan başladı. Mesela ellerim titriyor sigarayı tutmaya takatim kalmadı. Mesela kırıldığından beri uyumuyorum. Neden sen benim en güzel hayalimdin çünkü ama kırıldın işte. Kendimi artık şey gibi hissediyorum bir fahişenin bedeni umurunda olmaz ya aynı onun gibi hayallerim olmasa da olur. Umurumda değilsin artık. Bakma bana öyle. İstemiyorum  kurmayacağım hayal falan. Kırılıyorsun çünkü. Olan gene bana oluyor. Bak şu etrafa her yer izmarit dimi söyleyim 26468 tane izmarit var. Sen bilmiyorsun ama sigara sigara ile yakılır ve bu çok acı bir şeydir. Ağzımın tadında bir çilek değil de zift olması ne acı bir şey biliyor musun. Hayır. Nerden bileceksin ki çünkü herkes hayallerinin en güzelini kurar ve sen herkesin kurduğu hayallerin kırıklıklarısın. Git artık sana baktıkça kendimi dipsiz bi kuyuya düşüyormuş gibi zannediyorum. Yeter artık git. Sana baktıkça benim canım yanıyor. Ve ben bu can yanmasını ben çok çektim. Saatlerce aynaya bakmalar. Ne biliyim jiletle vücuduna sanat eserleri falan. İşte içtiğin binlerce sigaradan sonra klozet kapağına yaslanıp ağız dolusu kusmalar bunlar senin eserin. Senin suçun. Kurmayacaktım o kadar hayal, bak kırıldın işte. Ne geçti eline. Hatta başkası ile sevişiyor. Ne oldu üzüldün dimi benim de canım yanmıştı ama alıştım artık. Mesela artık kimse canımı yakamıyor en azından ben öle hissediyorum. Ya da heyecanlanmıyorum artık. Ah benim hayal kırığım ağlattım seni ama kurmasaydın o kadar uzun boylu hayaller elini tutmakta bıraksaydın belki yanmazdı canın bu kadar. Olsun buna şükür ya onunla evlilik hayali kursaydın ne olurdu bize biliyor musun. Ölürdük sen beni ben seni öldürürdüm. Ne oldu gidiyor musun. Bay bay. Giderken ışıkları kapat. Alıştım ben karanlığa. Ve sen benim en kötü karanlığımı aydınlatmıştın.

Çöküş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin