Emotober

8 0 1
                                    

Okej, takže...
Najprv by ste chceli asi vysvetlenie prečo som sem tak dlho nič nepridávala.
Ešte v máji som začala prekladať jedno interview, ibaže potom v júni mali príjsť prijímačky ( to som ešte presne nevedela ako budú prebiehať a, že vlastne ani prebiehať nebudú) tak som si povedala, že v júni si s tým to dám pokoj. Prešiel jún, júl aj august a ja som na túto knižku prekladov zabudla/nemala čas/nechcelo sa mi prekladať (nehodiace sa škrtnite). V septembri som si zase zvykala na novú školu a znovu to išlo bokom.
A teraz je tu koniec septembra a ja mám na vás takú prosbu. Ako všetci vieme (aspoň dúfam, že to všetci vieme) v októbri sa nám začína inktober. Inktober je vlastne taká súťaž (no, súťaž úplne nie) v ktorej ide o to nakresliť každý deň počas októbra jeden obrázok na nejakú tému. No, a mňa napadlo, že by som spravila nejaký emotober. Každý deň by som nakreslila (a môžete aj vy ak sa zapojíte) obrázok na jednu emo pesničku.
A teraz prečo potrebujem vás. Chcela by som aby ste mi do komentárov napísali jednu alebo dve emo piesne ktoré by ste chceli vidieť nakreslené.
Ja už nejaké mám napísané ale ani zďaleka ich nie je 31. Ak neviete čo napísať tak napíšte nejakú pesničku od Sleeping With Sirens, New Years Days (pretože ja si fakt neviem vybrať nejakú pesničku od nich) alebo Black Veil Brides a My Chemical Romance tiež určite poteší. Všetky obrázky budem ale dávať do mojej knihy s obrázkami nie do tejto knihy.
A takmer som zabudla spomenúť, že budem pokračovať v prekladaní a veľmi ma mrzí táto dlhá pauza.

Ily❤️

Preklady piesní Where stories live. Discover now