ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

56 5 0
                                    

****

Νίκος POV:

   Έχω έρθει στο γραφείο και η Ελπίδα ακόμα να έρθει. Πρώτη φορά αργεί τόσο έχει πάει ήδη 10:00 μα που είναι αυτή η κοπέλα; Ελπίζω να είναι καλά! Χθες με ανησύχησε πολύ όταν την είδα έτσι, τρόμαξα νόμιζα ότι θα πάθαινε τίποτα σοβαρό. Τρέμω και μόνο στην ιδέα του να πάθει κάτι....το οτιδήποτε.

Δεν το αντέχω!

Αλλά δεν ξέρω γιατί νιώθω έτσι για αυτή γαμώτο. Είναι πανέμορφη σαν αγγελος αλλά είναι μικρή δεν κολλάω μαζί της. Και το κυριότερο είμαι το αφεντικό της....αλλά πφφ δεν ξέρω θέλω συνέχεια να είμαι κοντά της, να την προσέχω, να μυρίζω το υπέροχο αισθησιακό άρωμα της, και όταν βρίσκομαι δίπλα της νιώθω περίεργα δεν μπορώ να το εξηγήσω.

Όταν την είδα με το κορμάκι χθες άναψα το παραδέχομαι, ακόμα και έγκυος έχει υπέροχο σώμα σαν να είναι ένα με τα μοντέλα. Δεν μπορώ να την βγάλω από το μυαλό μου.

Όμως δεν πρέπει να την σκέφτομαι....

****

Ελπίδα POV:

Μίλησα με τον γιατρό μου χθες και μου είπε να σταματήσω να πηγαίνω στην δουλειά ώσπου να γεννηθεί το μωρό μου. Δεν έχω προλάβει να ενημερώσω το γραφείο, θα ανησυχούν.

Πατάω τον αριθμό του γραφείου στο κινητό μου και εκείνο μετά από λίγο καλεί....

'' Γραφείο διευθυντή λέγεται ''

'' Έλα Έλενα η Ελπίδα είμαι. Πήρα να ενημερώσω ότι θα σταματήσω να έρχομαι στην δουλειά ώσπου να γεννηθεί το μωρό είναι εντολή του γιατρού μου ''

'' Α έγινε αγάπη θα το αναφέρω. Φιλιά ''

'' Φιλιά '' 

Η αλήθεια είναι πως μου άρεσε η δουλειά μου και δεν ήθελα να την σταματήσω όμως έπρεπε για την υγεία του παιδιού μου. Θα μου λείψουν όλοι εκεί....και κυρίως αυτός....αχχ αυτός!
Κάτσε ωπα τι λέω; Πάω καλά; Ελπίδα σύνελθε είναι το αφεντικό σου δεν κολλάτε, και δεν θα γυρίσει ποτέ να κοιτάξει μια υπάλληλο άλλωστε αυτός κάνει απλά το χαβαλέ του με όλες εκεί.

Το μόνο που με νοιάζει είναι το παιδί μου!

****

   Ο Νίκος που περίμενε ακόμα την Ελπίδα να έρθει τον είχε φάει η αγωνία δεν μπορούσε να καταλάβει αυτή της την αργοπορία.
Ξαφνικά χτυπάει η πόρτα.

'' Περάστε ''

'' Κ. Νίκο σας έφερα να δείτε τα υφάσματα ''
'' Ευχαριστώ! Δεν μου λες η σχεδιάστρια που είναι; Γιατί δεν έχει έρθει ακόμα; ''

Ένας απρόβλεπτος έρωτας🚫Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt