Ελπίδα POV:
Σηκώθηκα να φτιάξω πρωινό και την φρουτοκρεμα του Πέτρου όσο εκείνοι κοιμόντουσαν, είναι και οι δυο κουκλάκια όταν κοιμούνται. Δεν σταματαω να τους χαζεύω.
'' Καλημέρα αγάπη μου '' είπε δίνοντας μου ένα τρυφερό φιλί στα χείλη.
'' Καλημέρα! ''
'' Μμμ καλά θα φάμε και σήμερα ''
'' Για να δεις τι γυναίκα έχεις '' του απάντησα με πονηρό βλέμμα.
'' Την καλύτερη νοικοκυρά και κουκλάρα '' σηκώθηκε και ήρθε προς το μέρος μου, έβαλε τα χέρια του γύρω από την μέση μου και με τράβηξε κοντά του.
'' Μπορεί να μας δει ο μικρός '' αποκρίθηκα ναζιαρικα χαϊδεύοντας το στέρνο του.
'' Σσσς! ''
Προτού προλάβω να απαντήσω με άρπαξε και με φίλησε κτητικα στα χείλη. Τρελενομαι όταν το κάνει αυτό, μονο τα χείλη μας ενωμένα και όμως ένιωθα να περνω φωτιά ολόκληρη. Δεν σταματαω να τον χορταίνω....και άλλωστε με ολα αυτά που έγιναν τελευταία που χρόνος και διάθεση.
Μου δάγκωνε τα χείλη με μανία και δεν τα ένιωθα, είχαν πρηστεί. Κατέβηκε έπειτα στον λαιμο μου και άρχισε να μου αφήνει υγρά φιλια σε όλες τις πλευρές του λαιμού μου, η γλώσσα του έπαιζε ρυθμικά με το δέρμα μου, ειχα ανατριχιάσει. Τον εσπρωξα πιο πολύ κοντά μου και αυτόματα τα χέρια μου κατευθύνθηκαν στην πλάτη του, από την καύλα που μου ειχε προκαλέσει χωρίς να το καταλαβω έχωσα τα νυχια μου μέσα στο δέρμα του....με αποτέλεσμα να πονέσει και να βγάλει ένα βογγητό όμως μπορούσα να νιώσω ότι ταυτόχρονα τον τρέλαινε.
'' Σε θέλω! '' μου είπε.
'' Και εγώ! ''
Με έριξε πάνω στο τραπεζι της κουζίνας και μπήκε ανάμεσα από τα ποδια μου. Με μιας μου έβγαλε την μπλούζα και την πέταξε στο πάτωμα χωρίς να τον νοιάζει, έπειτα μου ξεκουμπωσε το σουτιέν και αφού έκανε ένα νεύμα θαυμασμού έσκυψε και άρχισε να μου γλύφει τις ρώγες μου, οι οποίες είχαν σκληρύνει από την καυλα.
Αφού μείναμε πλέον γυμνοί, έτσι όπως ήμασταν άρχισα να νιώθω την σκληρή του στύση να μπαίνει βαθια στο αιδοιο μου συνεχόμενα βογγητα άρχισαν να βγαίνουν από το στομα μου και ενώ προσπαθούσα να μην φωνάζω για να μην ξυπνήσει ο μικρός δεν με άφηναν. Τον εσπρωχνα όλο και πιο μέσα μου και τα χέρια μου βρισκόντουσαν στα μαλλιά του, άρχισα να τα τραβάω με δύναμη, δεν με ένοιαζε αν ποναγε ήθελα απλά να με σκίσει.
CITEȘTI
Ένας απρόβλεπτος έρωτας🚫
Ficțiune adolescențiΒΙΒΛΙΟ 2 '' Φέρε μου το παιδί μου πίσω! '' είπε η Ελπίδα εξαγριωμένη. '' Κατέστρεψες την οικογένεια μου τώρα θα καταστρέψω και εγώ την δίκη σου '' . . . . . . . . . . . . . . Started: 01/10/2020 Ended: 20/12/2020 Cover made by: me