ΚΕΦΑΛΑΙΟ 18

31 3 1
                                    


****

Ελπίδα POV:

Πλησιάζει η μέρα που το αγοράκι μου θα βαφτιστεί επιτέλους. Είμαι τόσο χαρούμενη, ανυπομονώ τόσο πολύ, όμως έχω τόσα να κάνω ευτυχώς οι προσκλήσεις παραδόθηκαν τώρα μένει να πάω για ψωμιά όπως και να κλείσω ραντεβού με τον κομμωτή και την αισθητικό μου.

Αφού πήρα τηλέφωνο και έκλεισα ραντεβού για την περιποίηση μου πήρα τηλέφωνο την Κάτια.

'' Έλα ρε πάρε και την άλλη και πάμε για ψώνια ''

'' Για ψώνια; ''

'' Ναι ρε έχουμε βάφτιση σε λίγες μέρες έχουμε να ψωνίσουμε ξεχνάς ότι είσαι νονά μου φαίνεται ''

'' Ωχ έχεις δίκιο ως νονά του μικρού δεν έχω ψωνίσει τίποτα. Εντάξει ραντεβού σε 20 λεπτά έξω από τα beat ''

Αφού το κλείσαμε πήγα να κάνω ένα γρήγορο ντουζ εφόσον είχα χρόνο. Έβαλα στον μικρό να φαΐ και του είπα πως εγώ θα πάω για μια σημαντική δουλειά και ότι θα μείνει με τον Απόλλωνα για λίγο. Ελπίζω και εκείνος να συμφωνεί όταν γυρίσει από την δουλειά.

'' ΓΙΟΥΠΙΙ ΣΑ ΠΑΙΤΣΟΥΜΕ! '' με τον Απόλλωνα παίζουν συνέχεια διότι είναι και οι δυο αγόρια όποτε μπορούν να παίξουν με τα αυτοκινητάκια εμένα δεν με προτιμάει σε αυτό:/

Μπήκα στην μπανιέρα με το ζεστό νερό και τα αρωματικά και χαλάρωσα. Το χρειαζόμουν. Αφού βγήκα φόρεσα κάτι πρόχειρο και περίμενα τον Απόλλωνα να γυρίσει για να μείνει με τον μικρό.

****

'' Λοιπόν που θα πάμε πρώτα; '' είπε η Κάτια.

'' ZIC ZAC προφανώς '' είπα.

Είναι το αγαπημένο μας μαγαζί με ρούχα εδώ στο Λονδίνο.

'' Φύγαμε ''

Γυρίσαμε σχεδόν όλα τα μαγαζιά του κέντρου, τα πόδια μου δεν με βαστάνε άλλο. Τουλάχιστον άξιζε ψωνίσαμε φανταστικά ρούχα. Ήταν ακριβά αλλά άξιζαν τον κόπο.
Αποφασίσαμε να μην πάμε τόσο νωρίς σπίτια μας και να πάμε για καφέ.

Κάτσαμε στην ταράτσα μιας πολύ ωραίας καφετερειας έβλεπες για θέα όλο το κέντρο. Είχε και ηλιοβασίλεμα και η ατμόσφαιρα ήταν υπέροχη.

Αφού παραγγείλαμε αρχίσαμε να σχολιάζουμε τα ρούχα που ψωνίσαμε.

'' Θεές θα είμαστε, όλοι εμάς θα κοιτάνε ''

'' Σίγουρα! ''

'' Πόσος κόσμος θα είναι; ''

'' Ε αρκετός. Εμείς οι γνωστοί, κάτι μακρινοί συγγενείς δικοί μου και του Απόλλωνα και συνάδελφοι από την δουλειά του....κάλεσα και τον Νίκο.....''

Ένας απρόβλεπτος έρωτας🚫Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora