ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9

43 7 0
                                    


****

   Η ώρα είχε πάει 6:00 και η Ελπίδα ετοιμαζόταν να πάει στον γιατρό της. Φόρεσε μια μπλε φόρμα από πάνω μια απλή άσπρη μπλούζα και την μπλε ζακέτα της. Έπιασε τα μαλλιά της έναν ψηλό κότσο και αφού βάφτηκε έφυγε.

'' Περαστε '' είπε όταν χτύπησε η πόρτα.

'' Καλησπέρα γιατρέ ''

'' Καλώς την. Πως πάμε; ''

'' Την παλεύω, δυσκολεύει πλέον έχω αρχίσει και κουράζομαι και έχω πόνους συνεχώς ''

'' Χμμ για να δούμε λοιπόν ξάπλωσε ''

Η Ελπίδα ξάπλωσε στο ειδικό κρεβάτι είχε κλείσει τα μάτια της για να χαλαρώσει. Ο γιατρός είχε βγάλει ένα μηχάνημα και της το ακούμπαγε στην κοιλιά της για να δει το μωρό.

'' Το μωρό είναι πολύ ζωηρό κουνιέται συνέχεια και αλλάζει θέσεις επίσης βλέπω ότι τα πόδια του είναι προς τα κάτω όποτε κλωτσάει συνεχώς με αποτέλεσμα να πονάς ''

'' Χαχα ζωηρουλικοο ''

'' Όλα καλά όμως, δεν βλέπω κάτι παράξενο....όλα είναι φυσιολογικά απλά κάνε υπομονή λίγο έμεινε ''

'' Ευχαριστώ γιατρέ! ''

****

Πήγε σπίτι έβαλε τις πιτζάμες της ξεβάφτηκε και πήγε να ξαπλώσει αγκαλιά με την Τζίνα.
Πήρε το τηλέφωνο της και πληκτρολόγησε το τηλέφωνο της σχεδιάστριας φίλης της.

'' Ναι; '' ακούστηκε η φωνή της κοπέλας από το άλλο ακουστικό κάπως νυσταγμενη.

'' Έλα Μοργκαν η Ελπίδα είμαι ''

'' Ωπ Γειαα ολα καλά; ''

'' Ναι. Σορρυ για την ενόχληση απλά σου βρήκα θέση για δουλειά ''

'' Όντως; Που; ''

Αφού της εξήγησε και την πληροφόρησε όλα όσα έπρεπε να ξέρει εκείνη συμφώνησε θα πήγαινε σήμερα κιόλας στην εταιρία. Όταν κλείσανε η Ελπίδα πήρε τηλέφωνο τον Νίκο.

'' Η φίλη που σου έλεγα θα περάσει το απόγευμα από εκεί λέγεται Μοργκαν Γουίλσον ''

'' Τέλεια Ελπίδα! Σε ευχαριστώ πολύ ''

****

Νίκος POV:

Με πήρε τηλέφωνο η Ελπίδα και μου είπε ότι σήμερα θα έρθει η σχεδιάστρια που μου έλεγε, είμαι πολύ χαρούμενος τόσες μέρες έχουμε μείνει έτσι χωρίς σχεδιάστρια και ασχολούμαστε με τα προηγούμενα υφάσματα, δεν είχαμε καινούργιο υλικό να πουλήσουμε. Άμα είναι τόσο καλή όσο λέει θα μας βάλει ξανά σε μια σειρά.

Ένας απρόβλεπτος έρωτας🚫Where stories live. Discover now