***Ελπίδα POV (συνέχεια):
Επιτέλους έφτασε η μεγάλη μέρα. Σήμερα βαφτίζω το αγοράκι μου, το όνομα δεν θα σας το πω θα το ακούσετε εκείνη την ώρα:)
Όλα πάνε πολύ καλά με τον Απόλλωνα τα βρήκαμε, πάλι καλά δηλαδή γιατί δεν άντεχα να είμαστε έτσι μπροστά στο παιδί κιόλας.
Τα βρήκε και η Ρούλα μαζί του, με τον Νίκο αρχίσαμε να ξανά μιλάμε και χαίρομαι για αυτό γιατί ήταν κρίμα να είμαστε απομακρυσμένοι αν και έφταιγα εγώ:/
'' Καλημέρα αγάπη μουυ '' μου είπε δίνοντας μου ένα φιλί στα χείλη.
'' Καλημέρα μωρό μου ''
'' Σήμερα έχω ενημερώσει ότι δεν θα πάω δουλειά γιατί έχουμε την βάφτιση συν πολλές δουλειές, θα πάω να πάρω το κοστούμι μου από το καθαριστήριο σε λίγο και μετά θα πάω στον Πάνο να ετοιμάσουμε τις μπουμπουνιέρες ''
'' Εντάξει! Εγώ θα πάω κομμωτήριο μετά στην αισθητικό και τέλος στα κορίτσια μαζί με τον μικρό για να τον ετοιμάσουμε '' του είπα και πήγα να ξυπνήσω τον μικρό για να φάμε πρωινό.
****
Είμαι στο κομμωτήριο μου έφτιαξαν το μαλλί, είναι υπέροχο. Μου έφτιαξαν ένα μεγάλο ψαροκόκαλο στην μέση. Σε λίγο θα πάω για τα νύχια. Ο μικρός όμως δεν λέει να κάτσει φρόνιμα, συνεχώς έρχεται και πειράζει τα εργαλεία του κομμωτή😂
Μετά από ώρα τελείωσα και με τα νύχια. Αφού πλήρωσα πήρα τον μικρό και ξεκινήσαμε για το σπίτι της Κάτιας. Θα μαζευόμασταν όλες μαζί για να ετοιμάσουμε τον μικρό.
Ανεβαίνω πάνω και χτυπάω την πόρτα, μου ανοίγει η Ρούλα.
'' Καλώς τους! '' με αγκαλιάζει και δίνει ένα φιλί στο μάγουλο στον μικρό.
'' Λοιπόν ξεκινάμε με τον μικρό πρώτα '' είπα.
Η μητέρα μου πήρε τον μικρό για να τον κάνει μπάνιο και μετέπειτα να τον ετοιμάσει καταλλήλως. Εγώ βάφτηκα και στην συνέχεια έβαψα και τα κορίτσια.
ESTÁS LEYENDO
Ένας απρόβλεπτος έρωτας🚫
Novela JuvenilΒΙΒΛΙΟ 2 '' Φέρε μου το παιδί μου πίσω! '' είπε η Ελπίδα εξαγριωμένη. '' Κατέστρεψες την οικογένεια μου τώρα θα καταστρέψω και εγώ την δίκη σου '' . . . . . . . . . . . . . . Started: 01/10/2020 Ended: 20/12/2020 Cover made by: me