****Νίκος POV:
Πήγα δουλειά αργοπορημένα σήμερα λόγο του χθεσινού ξενύχτι. Είχα βγει με την παλιά μου παρέα από το ορφανοτροφείο και είπαμε να το γλεντήσουμε, πήγαμε σε ένα καλό κλαμπ εδώ στην περιοχή και γυρίσαμε στις 5:00 είμασταν όλοι ζάντες. Ε με αυτά και με αυτά πήρα τηλέφωνο την εταιρία κατά τις 8:00 και ενημέρωσα ότι μου έτυχε κάτι για να μπορέσω να κοιμηθώ λίγο.
Αφού συνήλθα με δυο καφέδες πήγα δουλειά κατά τις 11:00. Καλημέρισα τους εργοδότες και ξεκίνησα την δουλειά.
Η Μοργκαν συνεχίζει ως σχεδιάστρια στην εταιρία και όλα πάνε τέλεια, με την Βάσω μετά το τελευταίο που έκανε δεν της μιλάω πολύ παρά μόνο για δουλειά και εκείνη βλέπω πως πλέον ξεπέρασε το κόμπλεξ που είχε με μένα.
Όμως εδώ και 1 χρόνο λείπει η Ελπίδα από την ζωή μου, έχουμε χαθεί πολύ έφτιαξε πλέον το σπίτι της έχει σύντροφο και παιδί δεν την νοιάζω ούτε εγώ ούτε η εταιρία από ότι φαίνεται ούτε ένα τηλέφωνο δεν με έχει πάρει.
Μήπως να την πάρω εγώ; Εγώ γιατί; Εκείνη χάθηκε ξαφνικά αν θέλει ας πάρει εκείνη.Χτυπάει το τηλέφωνο.
'' Παρακαλώ! ''
'' Κ. Νίκο έχει έρθει μια κυρία και θέλει να σας μιλήσει, έχει έρθει γατί θέλει να δουλέψει στην εταιρία τώρα ως τι δεν ξέρω πάντως είναι σχετικά μεγάλη σε ηλικία ''
'' Χμμ πες της να περάσει ''
Ποια είναι πάλι αυτή; Ζητάμε σχεδιάστρια πάλι και δεν το ξέρω;
Με έπιασε ένα νευρικό γέλιο και γέλαγα μόνος μου με αυτό. Όταν χτύπησε η πόρτα ευτυχώς μου κόπηκε απότομα.'' Καλησπέρα! '' είπε όταν μπήκε μέσα.
'' Κ. Μαρία; Τι θέλετε εσείς εδώ; '' γουρλωσα τα μάτια μου, ξαφνιάστηκα, τι θέλει εδώ η μητέρα της Ελπίδας;
'' Μπορώ να καθίσω; ''
'' Βεβαίως! Πείτε μου έπαθε κάτι η Ελπίδα; ''
'' Όχι όχι όλα καλά. Για μένα ήρθα ''
'' Τι εννοείται ''
'' Δεν ξέρω αν γνωρίζεις αλλά πλέον μένω μόνιμα εδώ στο Λονδίνο και επειδή έχω ακόμα χρόνια για να δουλέψω θέλω να δουλέψω ξανά μου λείπει αυτό και χρειάζομαι και λεφτά δεν μπορώ να ζητάω από την κόρη μου, έχει δικές της ανάγκες πλέον ''
'' Για να καταλάβω θέλετε να δουλέψετε εδώ; Στην εταιρία; ''
'' Ναι! Αν γίνεται ''
ESTÁS LEYENDO
Ένας απρόβλεπτος έρωτας🚫
Novela JuvenilΒΙΒΛΙΟ 2 '' Φέρε μου το παιδί μου πίσω! '' είπε η Ελπίδα εξαγριωμένη. '' Κατέστρεψες την οικογένεια μου τώρα θα καταστρέψω και εγώ την δίκη σου '' . . . . . . . . . . . . . . Started: 01/10/2020 Ended: 20/12/2020 Cover made by: me