✵ᴇᴘɪʟᴏɢ✵

524 37 12
                                    

Od pamiętnej pierwszej randki naszych bohaterów minęło już sporo czasu, a dokładnie cztery lata.

Tamten dzień dójka mężczyzn wspomina radośnie, ponieważ to właśnie tego dnia odbył się ich pierwszy spacer, pierwszy naprawdę szczęśliwy moment, pierwsze wygłupy, pierwsze splecenie palców jak i pierwszy pożegnalny pocałunek.

Nie ważne, że tylko w policzek.

Wywołał on u dwójki tak wiele emocji, że od razu umówili się na kolejne spotkanie, a później kolejne.

Nie trzeba było dużo czasu, by zostali parą.

Pierwszy bardziej namiętny pocałunek odbyli nad jeziorem, siedząc na kocyku i zajadając się ulubionymi słodyczami młodszego, przez co ich usta posiadały smak czekolady i landrynek.

Pierwsze bardziej intymne zbliżenie, które odbyło się w małym, aczkolwiek przytulnym mieszkaniu starszego.

Pierwsze sukcesy, radości, drobne, ale znaczące dla dwójki gesty, ale i pierwsze kłótnie i nieporozumienia.

Jeongguk pół roku temu oświadczył się Tae i planują wylecieć do Stanów i się pobrać. Hoseok zajął się tańcem, a w wytwórni poznał piękną dziewczynę, z którą ma plan niedługo się umówić.

A Yoon i Jimin mieszkają razem, planując wspólną przyszłość.

I pomyśleć, że to cudowne i prawdziwe uczucie rozpoczęły niewinne liściki miłosne i kawa.


𝄪•ღ✮ 𝓚𝓸𝓷𝓲𝓮𝓬 ✮ღ•𝄪





To już koniec tego opowiadania i chociaż trudno mi się z tą książką rozstać to jednak wszystko ma swój koniec.

Od początku książka miała być w takiej formie i nie miałam planu rozpisywać ich związku.

Resztę historii pozostawiam waszej wyobraźni.

Moja głową jest pełna pomysłów, które niedługo mam plan realizować.

Zachęcam do zobaczenia moich innych prac.



Coffee || YoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz