01

13K 236 81
                                    

*Kaylee's POV*

''Kaylee kom je nest nou eens uit je moet naar school!'' Roept mijn moeder en ze gooit een plens water in mijn gezicht en ik schiet overeind. ''MAM!'' Roep ik boos en ik sta op. ''Dat was nergens voor nodig!'' Roep ik boos. Ik pak wat kleding uit mijn kast, loop naar de badkamer en stap onder de douche.

''Kee, mag ik noooou?'' Vraagt mijn broer Tim aan de andere kant van de deur. Hij is 20 jaar net iets jonger dan mij. Ik doe snel mijn haar in een losse knot. Mijn make-up heb ik al gedaan en ik verlaat de kamer. ''Hehe! Meisjes toch!'' Zegt Tim geïrriteerd. ''Timmy Turner!'' Roep ik hem na een hij trekt aan mijn haar. ''Wanda!'' Roept Tim. Pfff eikel. Oh jah ik noem Tim altijd Timmy Turner als hij irritant is -altijd dus-  en hij noemt mij Wanda zijn toverende onderdaan omdat ik krachten heb waarmee ik dingen kan helen. Heel vaag ik weet het, maar het is wel grappig en handig. Niemand weet ervan zelfs niet mijn beste vriendin. Wel mijn ouders en broer. Ik pak mijn tas en grijp snel een appel voordat ik mijn scooter pak en naar school rij.

Als ik aankom parkeer ik mijn scooter en loop naar ons groepje toe. ''KEEEEE!'' Gilt Jessica blij en ze vliegt me om de hals. ''JEEEEEEEEEEES!'' Gil ik blij terug. Ik geef de rest ook een knuffel. Jongen of niet ik hou gewoon van knuffelen, hyper zijn, lachen en grappen uithalen. Ik ben eigenlijk altijd hyper en irritant. We horen de bel en lopen naar het lokaal. Whoohoo scheikunde. Dat word lachen. Bij mij gaat altijd alles fout. We lopen het lokaal in. Jessica en ik mogen niet meer naast elkaar vanwege geluidsoverlast. "Goeie morgen iedereen! We hebben vandaag een nieuwe leerling erbij. Kom je je even voorstellen?" Vraagt meneer de bruin en de jongen naast hem knikt. "Ehh... Ik ben Mark ik ben 22 jaar en kom hier op school! " Zegt Mark en hij glimlacht. "Oké ga maar naast Kaylee zitten." Zegt meneer de Bruin en hij wijst naar mij. Ik zucht en rol mijn ogen. Geweldig. Het regent sarcasme! Mark komt naast me staan en glimlacht. Ik zucht weer en kijk naar Jessica die haar tong uitsteekt. "Rotkind!" Roep ik lachend en meneer de Bruin kijkt me alweer boos aan. Hij heeft echt een hekel aan mij. Net als alle andere leraren trouwens.

Als eindelijk de laatste bel gaat spring ik op. ''Kaylee blijven zitten!'' Roept mevrouw Kramer en ik rol met mijn ogen. ''Zie je zo!'' Zegt Jassica grinnikend. ''Tot zo!'' Zeg ik snel en ik ga weer zitten. Waarom zit die Mark hier nog? ''Kaylee kom eens hier!'' Zegt mevrouw Kramer. ''Ik ben geen hond!'' Zeg ik boos en ik ga aan een van de voorste tafeltjes zitten. ''Ik wil dat je Mark begeleid!'' Zegt mevrouw Kramer serieus en mijn ogen worden groot. ''WAT?! Nee echt niet! Mijn hele reputatie staat op het spel! Ik ga echt niet een nieuwelingetje begeleiden! Ze zullen me sukkels vinden!'' Roep ik boos. ''Let op je toon Kaylee! Ik wil dat je eens niet aan je reputatie denkt! Het is maar voor een weekje.'' Zegt ze streng en ik zucht. ''Nou dat doe ik wel! Trouwens sinds wanneer moeten er nieuwe mensjes begeleid worden?'' Vraag ik en mevrouw Kramer slikt. ''Omdat ehh... Dat moet van de directie. Dat is een nieuwe regel.'' Zegt ze snel. '' Je weet het zelf ook niet eens! Denk maar niet dat ik dat doe!'' Zeg ik boos en ik sta op en loop weg. Jessica staat op het plein te wachten en kijkt op. ''En?'' Vraagt ze blij. ''Ze wilt dat ik dat joch ga begeleiden voor een week!'' Zeg ik boos. ''En nu?'' Vraagt ze. ''Ik heb nee gezegd, duh, dat ga ik echt niet doen! Wat zullen mensen wel niet denken? Ze zullen denken dat ik vrijwillig met dat kind omga!'' Zeg ik en Jessica knikt. ''Daar heb je gelijk in! Wat denkt ze wel niet!'' Zegt Jessica en we rijden naar huis mijn toe. ''Mam! Pap! Ik ben thuis!'' Roep ik en ik trap mijn gympen uit en dump mijn jas en tas op de grond. ''Kaylee leer eens je jas op te hangen!'' Roept mijn moeder van boven aan de trap. Ik zuch en hang mijn jas op. ''Hoe was het op school?'' Vraagt Tim grinnikend en ik frons. ''Wat lach je?'' Vraag ik en ik plof samen met Jessica op de bank neer. ''Hoe is die nieuwe jongen uit de klas? Ben je al verliefd? Het je al gezoend?'' Vraagt Tim lachend. ''Zeg Timmy Turner moet je eens goed luisteren! Nee ik neem iemand niet binnen 3 seconden op zijn bek en ik ga niet met die nieuwe kindjes om!'' Zeg ik boos en we lopen naar boven en gaan op bed zitten.

''Tijd voor huiswerk!'' Zegt Jessica en ik zucht. Gelukkig is het niet moeilijk ik heb ook geen moeilijke opleiding. Visagist/kapper is niet zo heel moeilijk. Wel leuk! We maken ons huiswerk en Jessica gaat naar huis en ik schuif aan aan tafel. ''Hoe was het op school?'' Vraagt mijn vader droog. ''Geweldig!'' Zeg ik sarcastisch en mijn vader kijkt me vragend aan. ''Ze willen dat ik die nieuwe ga begeleiden nou echt niet! Ik heb een reputatie hoog te houden!'' Zeg ik en mijn moeder zucht. ''Denk nou eens niet aan je reputatie!'' Zegt mijn moeder boos. ''Precies wat mevrouw Kramer ook zei.'' Zeg ik boos terug. ''Ik geef haar gelijk ook!'' Zegt mijn vader die me aankijkt. ''Nou en ik niet!'' Roep ik boos. Ik ruim mijn bord op en loop naar boven. Pfff ik heb de laatste tijd zo vaak ruzie met mijn ouders!

---

Eerste HS van nieuwe boek! Wat vinden jullie er van? Neem ook even stiekem een kijkje bij mijn andere boeken!

Laat weten wat je ervan vond door te reageren en/of te stemmen!

Asap een nieuw HS!

xxx

We are...Twins? | Louis Tomlinson| Fanfic | Dutch. | Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu